بیانیه ارتش خطاب به مردم سراسر ایران

ارتش در بیانیه‌ای به مناسبت پنجم مرداد ماه سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد، آن را مصداق روشن ذلت منافقینی دانست که با شعارهای پوشالین، خود را در ورطه نابودی کامل و غروبی ذلت بار انداختند.

بیانیه ارتش خطاب به مردم سراسر ایران

به گزارش زنهار به نقل از اقتصادنیوز : ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت پنجم مرداد ماه سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد و حمله دشمن بعثی به سایت سوباشی، بیانیه‌ای صادر و عملیات مرصاد را مصداق روشن ذلت منافقینی دانست که با شعارهای پوشالین، خود را در ورطه نابودی کامل و غروبی ذلت بار انداختند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّ الله جَامِعُ الْمُنَافِقِینَ وَالْکَافِرِینَ‌ فِی جَهَنّمَ جَمِیعاً

خداوند همه منافقان و کافران را در جهنم جمع می‌کند (نساء ۱۴۰)

یه خونه روستایی دنج در ماسوله | اجاره در جاجیگا

تاریخ دفاع مقدس مملو از صفحات زرین و افتخارآمیزی است که بدون شک دست یاری خداوند و موفقیت‌های کسب شده توسط رزمندگان اسلام به خوبی نمایان بوده، وعده خداوند بر پیروزی جبهه حق بر باطل در آن مشاهده شده و مایه عبرتی است برای آنان که نقاب نفاق بر چهره زده، به ملت خود پشت کرده و دست دریوزگی به سوی دشمنان این ملت و نظام دراز کردند.

در عملیات مرصاد که پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط ایران اسلامی در پنجم مردادماه سال ۱۳۶۷ و با رمز مقدس "یا علی بن ابی طالب" (ع) انجام شد؛ نیروهای مسلح کشور اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی با پشتیبانی قاطع و بی بدیل بالگردهای هوانیروز و جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش؛ جهنمی از آتش را برای مزدورانی که با خیالات واهی به ایران حمله کرده بودند، فراهم ساختند.

عملیات مرصاد، دارای عبرت‌ها و آموزه‌های بسیاری از جمله نمایان شدن بیش از پیش چهره واقعی منافقین و لزوم هوشیاری و آمادگی همیشگی برای مقابله با دشمنانی که به کمتر از نابودی این ملت و نظام راضی نیستند، بوده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، همچنین یاد و خاطره ۱۹ تن از شهدای سایت رادار سوباشی را که در این روز و در حمله ناجوانمردانه و هوایی دشمن با تقدیم جان خود نام سایت سوباشی را تا ابد جاودانه ساختند، گرامی می‌دارد.

سایت سوباشی که در دوران دفاع مقدس ده‌ها بار مورد حمله دشمن قرار گرفت، با اراده و تلاش جهادی شبانه روزی رزمندگان پدافند هوایی مأموریت رصد، کشف و رهگیری پرواز هواپیماهای متخاصم در غرب کشور را بر عهده داشته، در آخرین آزمون الهی با وجود اطلاع از قطعیت حمله هواپیماهای دشمن، حاضر به ترک سنگر خود نشدند و تا لحظه شهادت، مأموریت خود را به انجام رساندند.

در خاتمه اعلام می‌دارد؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مولا و مقتدای خویش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، با تکیه بر توانمندی‌های رزمی و دفاعی خود همراه با دیگر نیروهای مسلح، اجازه تهدید و تعدی هیچ متجاوزی به خاک پاک کشور را نداده و به برکت خون پاک شهدا و پشتیبانی ملت غیور، فهیم و بصیر ایران عزیز آماده جانفشانی در مصاف با توطئه‌های جنگ نرم و سخت دشمنان است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار