هشدار فرمانده کل ارتش درباره حضور جنگنده های آمریکایی

سرلشکر موسوی تاکید کرد: حضور نیروهای فرامنطقه‌ای به جز ایجاد ناامنی و خسارت برای مردم و کشورهای منطقه نتیجه‌ای نخواهد داشت.

هشدار فرمانده کل ارتش درباره حضور جنگنده های آمریکایی

به گزارش زنهار به نقل از تسنیم : امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش با تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که تمام برنامه‌های روزانه و شبانه رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت در حوزه‌های مختلف با دقت و با سرعت عمل خلبانان تیز پرواز و کارکنان فنی متعهد و متخصص نیروی هوایی ارتش با هواپیماهای با سرنشین و پهپادها انجام شد.

وی افزود: پیام این رزمایش، پیام آمادگی و اقتدار برای پاسداری از استقلال، تمامیت ارضی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و صیانت قاطع از منافع ملت بزرگ ایران، تقویت و ارتقای همکاری‌های منطقه‌ای و آتش خشم برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

موسوی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند و همت فرمانده و خلبانان جوان و متبحر نیروی هوایی، مراحل مختلف این رزمایشِ دوره‌ای و سالیانه منطبق با برنامه‌های آموزشی و عملیاتی در حضور داوران و ارزیابان ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) انجام شد.

وی تاکید کرد: از مهمترین نتایج رزمایش‌های نیروهای مسلح، ارتقای آمادگی روحی و رزمی، بازداشتن دشمنان از هرگونه تعدی به تمامیت ارضی، منافع ایران و مردم عزیز است.

فرمانده کل ارتش در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اعلام آمریکا برای اعزام تعدادی جنگنده و یک ناو جنگی به منطقه گفت: آمریکایی‌ها سالیان سال با خیالات واهی در منطقه حضور پیدا کرده و رفته‌اند اما سرانجامِ این منطقه برای کشورهای منطقه و امنیت منطقه نیز فقط با مشارکت کشورهای منطقه پایدار خواهد شد.

سرلشکر موسوی تاکید کرد: حضور نیروهای فرامنطقه‌ای به جز ایجاد ناامنی و خسارت برای مردم و کشورهای منطقه نتیجه‌ای نخواهد داشت.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار