واکنش قالیباف به ماجرای جنجالی رضا ثقتی

قالیباف با اشاره به تذکرش در جلسه شورای عالی امنیت ملی درباره ماجرای رضا ثقتی تاکید کرد: تشهیر این موضوع در صورت اثبات نیازمند حکم قاضی است.

واکنش قالیباف به ماجرای جنجالی رضا ثقتی

به گزارش زنهار به نقل از ایرنا : کاظم دلخوش اباتری در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: در قرآن کریم آمده است که کسانی که علاقه‌مند هستند حرف‌هایی در مورد مومنان بزنند که آبروی آنها را تحت تاثیر قرار دهد، خداوند متعال وعده داده تا به عذابی دردناک هم در دنیا و هم در آخرت گرفتار خواهند شد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند افرادی که علیه نظام حرف می‌زنند، اگر دشمن باشند حرف آنها غیرواقعی است و قصد دارند تا مردم را گمراه کنند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه افراد شیطان صفت حرفی را مطرح کردند که توجه به این موضوع براساس آیات قرآن کریم و احادیث ضروری است، تصریح کرد: مردم گیلان شریف هستند و تاریخ ۷ هزار ساله دارند و حضور مردم گیلان در جبهه‌های جنگ بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه گفت: بر همین اساس اجازه ندهید حقی بر گردن شما بماند و این قضاوت‌های بیجا را کنار بگذارید و از رئیس مجلس شورای اسلامی نیز انتظار دارم در این زمینه تذکر دهند و اجازه داده شود تا کارگزاران قانونی و مسئولان ذیربط کار خود را در این زمینه پیش ببرند و تا وجه مردم انقلابی گیلان خدشه دار نشود.

در ادامه محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: در جلسه شورای عالی امنیت ملی به این نوع روش هایی که خلاف قانون و شرع است و افرادی این کار را انجام می دهند،‌ متذکر شدم. تشهیر این موضوع در صورت اثبات نیازمند حکم قاضی است.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع تذکر داده شده و به نوبه خودم باز هم این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار