دست دادن پسر اردوغان با بن سلمان جنجالی شد

کاربران ترکیه مشارکت بلال اردوغان در رأس هیأت ترکیه در همایش اقتصادی ترکیه و عربستان و دست دادن وی با بن سلمان را به باد انتقاد گرفتند و گفتند که وی هیچ گونه مقام رسمی ندارد.

دست دادن پسر اردوغان با بن سلمان جنجالی شد

به گزارش زنهار به نقل از جماران: کاربران ترکیه مشارکت بلال اردوغان در رأس هیأت ترکیه در همایش اقتصادی ترکیه و عربستان و دست دادن وی با بن سلمان را به باد انتقاد گرفتند و گفتند که وی هیچ گونه مقام رسمی ندارد.

به نقل از روسیا الیوم، کاربران شبکه های اجتماعی فیلمی را دست به دست کرده اند که در آن «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در جریان سفرش به عربستان سعودی «بلال» پسرش را به شاهزاده«محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان معرفی می کند.

در این فیلم اردوغان به پسرش اشاره می کند و بعد از آن بلال به ولیعهد عربستان نزدیک شده با وی دست می دهد.

کاربران شبکه های اجتماعی این فیلم را به شکل گسترده ای منتشر کردند.

در حالی که کاربران شبکه های اجتماعی در عربستان از این رخداد استقبال کردند اما کاربران ترک حضور پسر اردوغان در  عربستان را به شدت مورد انتقاد قرار دادند.

کاربران ترکیه  مشارکت بلال اردوغان در  رأس هیأت ترکیه در همایش اقتصادی ترکیه و عربستان و دست دادن وی با بن سلمان را به باد انتقاد گرفتند و گفتند که وی هیچ گونه مقام رسمی ندارد.

یکی از کاربران ترکیه ای نوشت: (بلال) آن جا چه کار می کند؟ تحت چه عنوان؟ آیا تحت عنوان وارث به آن جا رفته است؟

یک کاربر ترکیه ای دیگر نیز به سخره نوشته است: آیا بلال اردوغان وزیر خارجه شده است؟

یکی دیگر این پرسش را مطرح کرد: عنوانی که اردوغان برای پسرش به منظور معرفی اش استفاده کرد چیست؟ زیرا او نه وزیر است و نه تاجر...

یک کاربر دیگر ترکیه ای نیز نوشت: بلال اردوغان تحت چه عنوانی در سفرهای رسمی شرکت می کند؟

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار