کسی این خبر مضحک درباره علی کریمی را باور نمی‌کند

این روزها خبرهای عجیبی درباره علی کریمی منتشر می‌شود که باورش کمی دشوار است.

کسی این خبر مضحک درباره علی کریمی را باور نمی‌کند

به گزارش زنهار، این روزها خبرهای عجیبی درباره علی کریمی منتشر می‌شود که باورش کمی دشوار است.  به هر حال علی کریمی با آغاز وقایع شهریور ۱۴۰۱ مسیر زندگی اجتماعی‌اش را تغییر داد و مواضعی گرفت که بودن در ایران را برایش ناممکن کرده بود. او با آغاز اعتراضات از ایران خارج شد، عده‌ای در ابتدا گفتند به امارات رفته و برخی هم از کانادا به عنوان مقصد احتمالی‌اش نام می‌بردند.

در هر صورت شایعات انقدر عجیب و غریب بود که حتی برخی حضور مهران مدیری در دبی را مرتبط با دستگیری احتمالی کریمی قلمداد کردند. خبری که بعدتر تکذیب شد و حتی این فرضیه مطرح شد که انتشار چنین خبری در جهت تخریب مهران مدیری بوده. کریمی بعدتر در ردیف افرادی مثل رضا پهلوی و نازنین بنیادی و گلشیفته فراهانی در راس جریان‌سازی رسانه‌ای اپوزیسیون قرار گرفت و قابل پیش‌بینی بود که رفته رفته از رسانه‌های داخلی حذف شود. البته که حذف او کار دشواری‌ست، چون از لحاظ فنی جایگاه دست نیافتنی در فوتبال ایران دارد و بسیاری از لحظات ناب فوتبال ایران را او خلق کرده، یادتان که نرفته آن فریاد عادل را که از دریبل زدن‌هایش در یک بازی ملی کلافه شده بود؟!

نشستِ+پهلوی+با+مصی+علی_نژاد+،علی+کریمی،+گلشیفته+و...+برای+آینده+ایران!

کریمی حالا آن سر دنیاست و اینستاگرام و توئیترش در همان مدار ده ماه اخیر است. نکته اما اینجاست مثلا روز گذشته خبر آمد پیج باشگاه پرسپولیس او را آنفالو کرده! یا بیرانوند او را در توئیتر آنفالو کرده! عجیب آنجاست که برخی ادعا کردند یکی از دلایل حذف کریم باقری از پرسپولیس، حمایت از کریمی و عدم آنفالوی او است! ادعایی که قابل باور نیست و به نظر یک نوع فضاسازی رسانه‌ای‌ست. پیش‌تر هم که قرار بود نکونام در آستانه پیوستن به استقلال بود، برخی ادعا کردند یکی از شروط رسیدن او به نیمکت استقلال، آنفالوی علی کریمی است! آن‌ها که این خبرها را نشر می‌دهند، گویی آنفالوی علی کریمی را راهی برای پیشرفت در فوتبال ایران تفسیر می‌کنند و بعید است که در عالم واقع چنین شروط سطحی مطرح شود. به هر حال حالا که آرامش به کشور برگشته، کاش نهادهای مربوط جلوی این جریان‌سازی‌های رسانه‌ای را بگیرند و عقل سلیمی به کار بیافتد و کاراکتر اجتماعی علی کریمی را از کاراکتر فوتبالی‌اش تفکیک کند. این خبرها که حتما واقعیت ندارد، اگر واقعیت داشته باشد؟ نه، امکان ندارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار