حاج‌آقا؛ بی‌حجاب‌ها هم در این شهر زندگی می‌کنند!

محمد مهاجری، فعال اصولگرا مطلبی خطاب به امام جمعه تهران منتشر کرد.

حاج‌آقا؛ بی‌حجاب‌ها هم در این شهر زندگی می‌کنند!

به گزارش زنهار به نقل از چند ثانیه: محمد مهاجری، فعال اصولگرا مطلبی خطاب به امام جمعه تهران منتشر کرد.

وی نوشت:

«جناب آقای صدیقی خطیب محترم نماز جمعه تهران!

سلام علیکم؛

دیروز فرمودید : "بی‌حجابها در مقابل همه جمعیت مردم عددی نیستند، عده‌ای بهایی هستند و عده‌ای از خارج پول می‌گیرند تا این مسیر را ادامه دهند، عده دیگر افرادی هستند که غفلت می‌کنند."

حرفم با شما درباره کسانی است که به زعم شما غفلت می‌کنند. چه کسی باید اینها را از غفلت نجات دهد؟ شما خودتان را اصلا مسئول نمی‌دانید؟

همه مردم تهران همین ۷- ۸ هزار نفری نیستند که به مصلی می‌آیند. این چند هزار نفر اگر همه لشکر شیاطین هم دست به دست هم بدهند، دست از ایمان شان بر نمی‌دارند. شما اگر می‌خواهید پرچم ارشاد و هدایت بردارید، باید در اندیشه آن چند میلیون نفری باشید که به  مصلی نمی‌آیند و البته بخشی از آنها لابد از روی غفلت غایب‌اند. در میان این چند میلیون عده‌ای هم، همان بی‌حجابها هستند.

هیچوقت به این فکر کرده‌اید که برای اطلاع از وضعیت زندگی مردم مستقیما به خودشان مراجعه کنید و اجازه ندهید بولتن‌ها ذهن شما را جهت بدهند؟

تا بحال به عنوان امام جمعه تهران که باید از زندگی‌شان باخبر باشید، توی خیابان یا فروشگاه یا پارک قدم زده‌اید تا با چند خانم بی‌حجاب روبرو شوید و از آنها دلیل غفلتشان را بپرسید؟

بعید و بلکه محال است چنین کاری کرده باشید، اما ساختارشکنی کنید و سراغ‌شان بروید. اگر کوچه و خیابان را محل مناسبی نمی‌دانید، بروید زنگ خانه‌شان را بزنید و با آنها گفت‌وگو کنید. راه دور هم لازم نیست بروید. در حوالی منزل‌تان و حوزه علمیه‌تان موارد متعددی هست. شما به عنوان یک روحانی که وظیفه تان تبلیغ و ارشاد هست چاره ای جز این ندارید که غفلت زده‌ها را بیابید و نصیحت کنید.

شاید بعد از حرف زدن با آنها به این نتیجه برسید که افراد غفلت‌زده واقعی، امثال من و شما هستیم که به کارهایی پرداختیم که تکلیف‌مان نبود. رفتیم سراغ حکومت‌داری که آنجا هم ناکارآمد بودیم.

اگر کنار مردم (همه مردم صرفنظر از خودی و غیرخودی) می ماندید، شاید مجبور نمی‌شدید دیروز در خطبه نماز جمعه این حرفها را بزنید.

فکر نمی‌کنید اول باید کسانی شما را از خواب غفلت بیدار کنند و بعد، شما دیگران را از غفلت برهانید؟»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار