کنایه سنگین امام جمعه آستارا به میرسلیم

واکنش امام جمعه آستارا به اظهارات جنجالی میرسلیم: آقای میرسلیم! مگر شما در جایگاه رهبر هستید که بدانید کدام حرف اهانت به رهبر یا حمایت از ایشان است؟

کنایه سنگین امام جمعه آستارا به میرسلیم

به گزارش زنهار به نقل از اصلاحات نیوز: واکنش امام جمعه آستارا به اظهارات جنجالی میر سلیم: آقای میرسلیم! مگر شما در جایگاه رهبر هستید که بدانید کدام حرف اهانت به رهبر یا حمایت از ایشان است؟

امام جمعه آستارا گفت: کیفیت پایین خودروهای داخلی مسئله بدیهی و غیرقابل دفاع است. آقای میرسلیم! مگر شما در جایگاه رهبر هستید که بدانید کدام حرف اهانت به رهبر یا حمایت از ایشان است؟امام جمعه آستارا

حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان آستارا ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و تقارن آن با عید جمعه آن را مصداق تقارن سعدین خواند و اظهار کرد: امروز دو عید برای مؤمنین جمع شده است و برتری عید غدیر بر روز جمعه و همه اعیاد دیگر مثل برتری خورشید بر ستارگان کاملاً مشهود است.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه اهمیت حادثه غدیر و انتصاب امامت بعد از نبوت سبب شده که این روز به عنوان «عید الله الاکبر» معرفی شود، گفت: قبولی ارکان دین و همه واجبات و تکالیف دینی و معیار ایمان در گرو پذیرش ولایت و امامت است که اگر نباشد فقط پوسته دین و دینداری در جامعه می‌ماند و از روح دین خبری نخواهد بود.

وی عضویت رسمی ایران در پیمان شانگهای را یک گام بسیار مثبت در راستای سیاست خارجی نظام و غلبه راهبرد بر تاکتیک دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران سال‌ها به عنوان عضو ناظر پیمان شانگهای بود که در ابتدای دولت سیزدهم بحث عضویت رسمی ایران در این سازمان مطرح شد و اکنون در فاصله کمتر از دو سال این امر محقق شده است.

حجت الاسلام باقری ادامه داد: گردش به شرق نه به معنای وابستگی به کشورهایی نظیر روسیه و چین، بلکه به معنای شکل دادن یک جبهه قوی با استفاده از ظرفیت کشورهای منطقه و کشورهای مخالف سیاست‌های سلطه جویان نظام استکبار است که می‌تواند با استفاده از ظرفیت اقتصادی و پیمان‌های دیگر سیطره تک قطبی آمریکا بر دنیا را شکست.

وی با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب در دیدار با قوه قضائیه در خصوص «الزام به سند رسمی در معاملات غیر منقول» تحقق این امر و اجرای این قانون را یکی از راه‌های مهم جلوگیری از فساد اقتصادی و ساماندهی بحث مسکن دانست و گفت: با این کار از انباشت ثروت‌های فراوان که برای فرار از مالیات و خارج ماندن از چرخه لیست قانونی و رسمی حوزه ملک و مسکن جلوگیری خواهد شد.

چگونه شما از فرمایشات رهبر نیت خوانی کرده و مسائلی را که بر خلاف نظر خودتان است، خلاف منویات رهبر معظم انقلاب بیان می کنید؟ مگر شما در جایگاه رهبر هستید که بدانید کدام حرف اهانت به رهبر یا حمایت از ایشان است؟ مگر رهبر عزیزمان مواضع و نظرات خود را صریح و شفاف بیان نمی کنند؟

امام جمعه آستارا گفت: اینکه خودروهای داخلی بی کیفیت و بسیار سطح پایین است مسئله بدیهی و غیرقابل دفاع است. وی ادامه داد: مردم عزیزمان همواره با حمایت از تولیدات داخلی ولو خودروهای کم کیفیت از صنعت خودروسازی و اقتصاد کشورمان حمایت کرده‌اند اما ایراد به خود شما آقایان است که با علم به بی کیفیت بودن خودروهای داخلی چرا قدمی جهت ارتقای کیفیت و کنترل قیمت در مقایسه با خودورهای با کیفیت جهانی بر نمی‌دارید؟

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار