آقای رئیسی! دوربین مخفی است یا حقیقت دارد؟

عصرایران در یادداشتی به اظهارات اخیر رئیسی کنایه زد.

آقای رئیسی! دوربین مخفی است یا حقیقت دارد؟

زنهار ، ابتدا این خبر را به نقل از خبرگزاری ایرنا بخوانید: "... رئیس جمهور به برخی گلایه‌های مردمی در سفرهای استانی در رابطه با کندی اینترنت اشاره و کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مامور کرد تا موضوع را بررسی و حداکثر تا یک‌ماه آینده نتیجه بررسی و راهکارهای رفع دغدغه‌های مردم را ارائه کند." (6 تیر 1402)

1 - این که در دوران تبلیغات اینترنتی وعده های آنچنانی درباره بهبود شرایط اینترنت بدهی، بعد دولتت روز به روز سرعت اینترنت را کم کند و دو سال بعد، تازه دستور دهی که بروید ببینید چرا سرعت کم شده، بسیار نوبر است!

2 - آقای رئیس جمهور!

دوربین مخفی است یا جدی جدی کار گروه تشکیل داده اید برای بررسی علل کندی اینترنت؟

عزیز دل ملت ایران!

یعنی شما نمی دانید همان ها که قرار شده بروند علت کندی را بررسی و راهکار دهند، خودشان سرعت را کم کرده اند؟ کجا را بروند بررسی کنند؟! شما که قاضی بوده اید، این کارتان مثل این است که پرونده قتل را بدهید دست قاتل که برود مجرم را پیدا کند!

اگر واقعاً به فکر مردم به ستوه آمده از سرعت شرم آور اینترنت ایران هستید، به جای کارگروه، "دستور" دهید پایشان را از روی شبکه اینترنت و به تبع آن از گلوی دهها میلیون کاربر اینترنت بردارند.

به همین سادگی و البته اگر این دستورتان هم نرود پیش همه دستورهای قبلی تان!

3 - حالا یعنی یک ماه دیگر سرعت اینترنت بالا می رود؟ عجالتاً تا 6 مرداد 1402 هم صبر می کنیم. البته احتمالاً بعدش هم صبر خواهیم کرد!

زیاده عرضی نیست!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار