در این خیابان‌ علناً به زنان تجاوز می‌شود!

در خیابان‌های خارطوم پایتخت سودان علنا و در مقابل انظار عموم به زنان و دختران تجاوز می‌شود.

در این خیابان‌ علناً به زنان تجاوز می‌شود!

به گزارش زنهار به نقل از اعتمادآنلاین: در خیابان‌های خارطوم پایتخت سودان علناً و در مقابل انظار عموم به زنان و دختران تجاوز می‌شود.

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در گزارشی در این رابطه با استناد به کلیپی که در این رابطه به دستش رسیده اعلام کرد، فرد ناشناسی تصاویری از تجاوز یک فرد مسلح به یک دختر در خیابان‌های خارطوم منتشر کرده است.

در این فیلم که از تراس یک خانه تصویربرداری شده است، مردی را نشان می‌دهد که یونیفرمی شبیه به نیروهای واکنش سریع (یکی از طرف‌های اصلی درگیری در سودان) به تن داشته و در گوشه یکی از خیابان‌ها در نزدیکی محل وقوع این جنایت ایستاده و به توصیف فیلمبردار در حال نگهبانی و دیده‌بانی برای جانی و متجاوز است.

فیلمبردار در ادامه توصیف خود آورده است که این جنایت در یک خیابان اصلی و با وقاحت و جسارت زیاد در حال وقوع است.

با وجود آنکه نیروهای واکنش سریع این ادعا را تکذیب کردند اما کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل متحد، پیش از این نگرانی عمیق خود را از خشونت‌های جنسی وحشتناکی که زنان و دختران در سودان دچار آن شده‌اند، ابراز داشته بود.

به گفته این کمیساریا در سودان کودکان در معرض خطر ورود اجباری به فعالیت‌های نظامی و تجارت انسان هستند و زنان هم در خطر تجاوز و سوءاستفاده جنسی و جسمی قرار دارند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار