روایت جدید خواهر علی کریمی: برادرم دنبال ویزای آمریکا بود

خواهر علی کریمی در روایتی جدید گفت: برادرم دنبال ویزای آمریکا بود.

روایت جدید خواهر علی کریمی: برادرم دنبال ویزای آمریکا بود

به گزارش زنهار به نقل از خبرگزاری فارس، یکشنبه شب (28 خردادماه) خبری از سوی خبرگزاری قوه قضائیه منتشر شد که در رسانه‌های کشور بازتاب بسیاری داشت. بنا بر اعلام این خبر دادستان تهران در بازدید هفتم اردیبهشت به‌همراه جمع زیادی از قضات از ندامتگاه مرکزی زنان با حضور در بند محکومان مالی با خواهر یکی از فوتبالیست‌های معروف مواجه شد که در بند محکومان مالی زندان زنان تهران زندانی است و درخواست داده بود تا با دادستان تهران ملاقات کند.

او لیلا کریمی، خواهر علی کریمی بود که در ملاقات با دادستان تهران تأکید کرد، چندین بار با مقامات قضائی مکاتبه داشته و شرایط نامساعدی را که برادرش برای وی ایجاد کرده و منجر به زندانی شدن وی شده است، توضیح داده است.

اسناد و مدارک این پرونده و همچنین اظهارات و مکاتبات خانم کریمی نشان می‌دهد دقیقاً زمانی که علی کریمی، با انتشار پست‌ها و استوری‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی، خود را به‌عنوان حامی حقوق زنان معرفی می‌کرد و شعار تبلیغاتی «زن، زندگی، آزادی» را تکرار می‌کرد، در پشت‌پرده از خواهر خود سوءاستفاده مالی کرده و باعث نابودی زندگی وی و خانواده‌اش شده است.

حالا فیلمی که مرکز رسانه قوه قضائیه در اختیار رسانه‌ها قرار داده و برای نخستین بار منتشر می‌شود، بخشی از اظهارات لیلا کریمی در تشریح این سوء استفاده آمده است.

در روایتی جدید، خواهر علی کریمی گفت: علی به دنبال ویزای آمریکا بود. اگر «زن زندگی آزادی» برایت مهم بود خواهر خودت را نجات می‌دادی.

مصاحبه فوق با رضایت لیلا کریمی ضبط گردیده و برای انتشار تصویر او، مجوزهای قضایی لازم اخذ شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار