امیدواریم با سفر رئیس جمهور کارخانه تراکتور سازی ایران در ونزوئلا شروع به کار کند

ترقی گفت: امیدواریم با سفر آقای رئیسی به ونزوئلا تولیدات ایرانی به خصوص کارخانه تراکتور سازی ایران مجدد راه بیفتد و خدمات فنی ، مهندسی ایران رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

امیدواریم با سفر رئیس جمهور کارخانه تراکتور سازی ایران در ونزوئلا شروع به کار کند

به گزارش زنهار ، حمیدرضا معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشورهای آمریکای لاتین، بیان کرد: کشورهای آمریکای لاتین در مواضع سیاسی و بین المللی هماهنگ و هم صدای با ایران هستند و از ابتدا سیاست ضد استکباری جمهوری اسلامی را مورد حمایت قرار داد‌ه‌ و به دنبال توسعه روابط خود با جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی ادامه داد: البته یک وقفه چندین ساله‌ای در دولت اعتدال یازدهم و دوازدهم که گرایش به غرب داشت ایجاد شد و فاصله‌ای بین ملت و دولت ما و کشورهای آمریکای لاتین پدید آمد که با روی کارآمدن دولت سیزدهم و اصلاح آن گرایش به غرب ما شاهد رشد روز افزون روابط اقتصادی و سیاسی با کشورهای آمریکای لاتین هستیم.

ترقی افزود: با توجه به اینکه مواضع استراتژیک ما با یکدیگر هماهنگی کاملی دارد به خصوص در مقابله با سیاست‌های یکجانبه گرایی آمریکا و همچنین نقشی که آنها در کاهش هژمونی آمریکا در جهان و منطقه خود دارند این سفر مورد استقبال رسمی مردم و مسئولان این کشورها قرار گرفت و همانطور که مردم ملاحظه کردند خود مردم این کشورها هم شیفتگی زیادی به جمهوی اسلامی دارند و متاثر بودند از اینکه مدتی برخی از مراکز تولیدی و کارخانجات ایرانی در آنجا بی توجه رها شده بود .

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با سفر آقای رئیسی تولیدات ایرانی به خصوص کارخانه تراکتور سازی ایران در آنجا راه بیفتد و خدمات فنی ، مهندسی ایران در آنجا با زمینه های خوبی که دارد رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار