در سایه تورم و گرانی‌ تنها کالایی که ارزان شده و هیچ ارزشی ندارد، جان شهروندان است

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس یازدهم گفت: متاسفانه جان انسان‌ها خصوصا در جنوب استان سیستان و بلوچستان امروزه فدای سوءمدیریت و سهل انگاری های عده‌ای مدعی حرفه‌ای بودن شده است. در سایه تورم و گرانی های موجود گویا تنها کالایی که ارزان شده و هیچ ارزشی ندارد جان شهروندان است، که خود محصول بی تفاوتی مدیران و مسئولین نسبت به مرگ و میر انسان ها می باشد، وظیفه پزشکان مراقبت از بیماران است تا زمانی که بهبود یابند، تفاوتی بین بیمار یک روزه تا پیر سالخورده نیست. چه بسا ضعیف‌ترها نیازمند مراقبت بیشترند. در بلوچستان کمبود پزشک و قصور پزشکی را چگونه توجیه کنیم.

در سایه تورم و گرانی‌ تنها کالایی که ارزان شده و هیچ ارزشی ندارد، جان شهروندان است

به گزارش زنهار به نقل از ایلنا، عبدالناصر درخشان در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۲ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر نیرو گفت: من حق حداقلی برطرف نمودن تشنگی مردمم را بدون نیاز به دیپلماسی و مذاکره فریاد می زنم، مردم من از  بزمان تا دلگان، از آهوران تشنه، از لاشار تا روستاهای فنوج، از بیشه و بمپور، از سرباز و راسک تا آشار و بنت به آب این مایه حیات که نیامدنش از آسمان و نوشیدنی از زمین دل هر جنبنده ای را به درد می آورد، محتاجند. آب این نیاز حداقلی هر موجود زنده ای برای مردم من محیا نشده است. استفاده از آب های آلوده و در امید جهاد آبرسانی ماندن مردم را جان به لب نموده است. وزیر نیرو؛ تا چندین سال دیگر باید شاهده چهره کریه فقر بر اثر بی آبی در این دیار باشیم.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس یازدهم ادامه داد: قطعی های مکرر برق، افت ولتاژ، عدم‌ وجود ترانس برق در بسیاری از شهرستان های حوزه انتخابیه ام موجب معیوب شدن وسایل الکترونیکی بسیاری از افراد شده است. تعرفه های سنگین برق خصوصا در موارد تغییرات جوی که استفاده از برق را به دلیل عدم گاز رسانی به بسیاری از مناطق ناگزیر نموده، مردم را به ستوه آورده است. چه پاسخی جهت ضرر و زیان های ناشی از آن به این مردم که منشا بارشی از مهر و محبت هستند دارید؟؟

وی در تذکری خطاب به وزیر بهداشت بیان کرد: متاسفانه جان انسان‌ها خصوصا در جنوب استان سیستان و بلوچستان امروزه فدای سوءمدیریت و سهل انگاری های عده‌ای مدعی حرفه‌ای بودن شده است. در سایه تورم و گرانی های موجود گویا تنها کالایی که ارزان شده و هیچ ارزشی ندارد جان شهروندان است، که خود محصول بی تفاوتی مدیران و مسئولین نسبت به مرگ و میر انسان ها می باشد، وظیفه پزشکان مراقبت از بیماران است تا زمانی که بهبود یابند، تفاوتی بین بیمار یک روزه تا پیر سالخورده نیست. چه بسا ضعیف‌ترها نیازمند مراقبت بیشترند. در بلوچستان کمبود پزشک و قصور پزشکی را چگونه توجیه کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: وزیر محترم بهداشت، با سرکشی از بیمارستان‌های جنوب استان سیستان و بلوچستان شاهد بیمارستان هایی خواهید شد که با فقر زیرساخت های بهداشتی  و عدم وجود امکانات نسبی پزشکی مواجه می باشند، این بیمارستان ها با وجود هوای گرم و طاقت فرسا حتی از کمترین امکانات سرمایشی هم برخوردار نیستند. آیا با اعلام عدم وجود اعتبارات در این بخش می توانیم توجیه گر جان های از دست رفته در این خطه از کشور عزیزمان باشیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار