توصیه های رئیسی به اعضای کنگره ملی بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد

رئیس جمهور توجه دادن مردم و افکار عمومی به ویژه نسل جوان به نقطه تحول و کانونی ۱۵ خرداد را یکی از وظایف ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۱۵ خرداد عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری کنگره برای این روز تاریخی مهم بوده، اما بخش اصلی آن آگاهی دادن مردم نسبت به اصل واقعه ۱۵ خرداد است.

توصیه های رئیسی به اعضای کنگره ملی بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد

به گزارش زنهار به نقل از ایسنا ، رئیس جمهور توجه دادن مردم و افکار عمومی به ویژه نسل جوان به نقطه تحول و کانونی ۱۵ خرداد را یکی از وظایف ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۱۵ خرداد عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری کنگره برای این روز تاریخی مهم بوده، اما بخش اصلی آن آگاهی دادن مردم نسبت به اصل واقعه ۱۵ خرداد است.

سید ابراهیم رئیسی در دیدار اعضای کنگره ملی بزرگداشت شصتمین سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد، یکی از کارکردهای مهم این کنگره را یادآوری ظلم و جنایات رژیم پهلوی و همچنین بیان خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم دانست و بر ضرورت تبیین خدمات و اقدامات صورت گرفته به نام نظام و انقلاب اسلامی، از تریبون‌های مختلف تاکید کرد.

رئیس جمهور انگیزه حضور مردم ورامین در واقعه تاریخی ۱۵ خرداد را امید به تغییر به نفع اسلام و مردم ایران دانست و افزود: آن روزی که مردم ورامین حرکت خود را آغاز کردند، در مقابل خود، رژیم تا بن دندان مسلح پهلوی را می‌دیدند، اما با امید و امیدواری به تغییر حاضر به جانفشانی در این راه شدند.

رئیسی عمق و فحوای پیام امام خمینی (ره) درباره ۱۵ خرداد و فلسفه اعلام عزای عمومی این روز برای همیشه تاریخ را معطوف کردن توجهات به این حرکت تاریخی در نهضت اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: مبنا و اصل پیام امام (ره) نمادسازی از این روز تاریخی و زنده نگهداشتن آن به عنوان نقطه تحول و حرکت به سمت تغییر و وقوع انقلاب اسلامی بوده است که باید هماره مورد توجه باقی بماند.

رئیس جمهور توجه دادن مردم و افکار عمومی به ویژه نسل جوان به این نقطه تحول و کانونی را یکی دیگر از وظایف ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۱۵ خرداد عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری کنگره برای این روز تاریخی مهم است، اما بخش اصلی آن آگاهی دادن مردم نسبت به اصل واقعه ۱۵ خرداد است که باید با استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان، دانشجویان و فرهیختگان ورامین برای ماندگار کردن این روز تاریخی و زنده نگهداشتن راه و یاد شهدای این روز محتواسازی صورت گیرد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به مطالبات مردم پیشوا، ورامین و قرچک به ویژه در زمینه احداث مترو، رفع مشکلات شهرک آژند و سبحان در این منطقه و مشکل آب کشاورزی دشت ورامین اشاره و بر ضرورت تسریع در اجرای مصوبات سفر استانی دولت به این منطقه تاکید کرد.

پیش از سخنان رئیس جمهور، فرماندار ورامین گزارشی از اقدامات و دستاوردهای دولت مردمی در شهرستان ورامین طی قریب به ۲ سال گذشته از جمله تکمیل و به سرانجام رساندن بسیاری از پروژه‌های عمرانی و زیربنایی بر زمین مانده و توجه ویژه به روستاها و نقاط کم‌برخوردار این منطقه با تخصیص بودجه مناسب به شهرداری‌ها ارائه کرد.

دیدگاه شما
پربازدیدترین اخبار