ابوالمشاغل دولت رییسی کیست؟

یک مدیر دولتی مسئولیت ۴ پست سنگین را بر عهده دارد

ابوالمشاغل دولت رییسی کیست؟

به گزارش زنهار، تابناک نوشت: چند وقتی است، شاهد نام یک مدیر دولتی همراه با دو مسئولیت مهم در 2 وزارتخانه صمت و جهادکشاورزی هستیم.علیرضا پیمان پاک اسفندماه سال ۱۴۰۰ با حکم فاطمی امین، وزیر وقت صمت به سمت معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران منصوب شد. جایگاهی مهم که در جنگ اقتصادی علیه کشورمان، ضرورت توسعه و تسهیل صادرات غیرنفتی و افزایش ارزآوری به چرخه اقتصادی کشورمان، بیش از گذشته بوده است.این مدیر ۴۳ ساله که همواره منتقد سیاست‌های ارزی دولت قبل و رئیس اسبق بانک مرکزی بوده است، در روزهای پایانی سال گذشته، یکباره طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، به سمت قائم‌مقام وزیر در امور تجارت و تنظیم بازار منصوب شد.

حدود بیست روز بعد نیز دوباره حکم جدیدی برای پیمان پاک صادر شد تا جای پای او در وزارت جهاد کشاورزی محکم تر شود. در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی،علیرضا پیمان پاک قائم مقام وزیر در امور تجارت و تنظیم بازار به عنوان رئیس شورای راهبری تجارت، بازرگانی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی منصوب شد.

آبان ۱۴۰۱؛ فاطمی امین وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت در حکمی علیرضا پیمان پاک را به دبیری شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز منصوب کرده بود؛ بنابراین به سه عنوان فوق، باید عنوان چهارمی هم اضافه شود!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار