برنامه انتخاباتی حزب موتلفه آغاز شده است

عضو حزب موتلفه گفت: یک ماه پیش در شورای مرکزی سیاست های انتخاباتی را تصویب کردیم و امروز در حال تدوین برنامه زمان بندی شده انتخابات هستیم.

برنامه انتخاباتی حزب موتلفه آغاز شده است

به گزارش زنهار؛ حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه اسلامی در رابطه با برنامه این حزب برای انتخابات مجلس در اسفندماه اظهار کرد: یک ماه پیش در شورای مرکزی سیاست های انتخاباتی را تصویب کردیم و امروز در حال تدوین برنامه زمان بندی شده انتخابات هستیم. هنوز به مشخص شدن کاندیدا نرسیده ایم.

 

او افزود: روال معمول احزاب این است که بررسی ها و پیشنهادات خود را آماده می کنند و بعد با دست پر در ائتلاف ها شرکت می کنند، ما هم همین برنامه را داریم. اصولا در کشور ما فعالیت های تکی حزبی تا الان جواب نداده است چون احزاب و سرمایه اجتماعی کافی برای اینکه مستقلا در انتخابات فعالیت کنند را ندارند. عمدتا در ائتلاف ها است که می توانند به یک سرمایه اجتماعی مناسب برای رای دست پیدا کنند.

ترقی افزود: مقدمه انتخابات پر شور با مشارکت بالا در درجه اول امیدوار کردن مردم به نتیجه انتخابات در سرنوشت کشور است و دوم رقابتی شدن انتخابات است. سوم رضایتمندی مردم از وضعیت زندگی و معیشت خود است که در حال حاضر این موارد وجود ندارد و نیازمند پدید آوردن این موارد هستیم تا انتخاباتی پر شور محقق کنیم.

او در پایان گفت: انتخابات دور پیش رقابتی بود؛ اگر جریانی خودش در انتخابات شرکت نمی کند به این دلیل که زمینه ای ندارد و یا احساس می کند رای ندارد این ها به دلیل رقابتی نبودن انتخابات نیست این ها به دلیل عملکرد گذشته است که موجب ناامیدی مردم و بی نتیجه بودن رای مردم در سرنوشت خود است./منیبان

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار