این زن زیبا کابوس ترامپ است!

دسانتیس، همسر ران دسانتیس‌ــ که از او به عنوان رقیب احتمالی جمهوری‌خواه دونالد ترامپ‌ یاد می‌شودــ در شکل‌گیری جایگاه اجتماعی کنونی فرماندار فلوریدا نقش زیادی دارد.

این زن زیبا کابوس ترامپ است!

به گزارش زنهار، کیسی دسانتیس در جایگاه همسر فرماندار فلوریدا همواره توجه به مد و در عین حال هوش سیاسی‌اش را به رخ کشیده است.نیویورک پست در گزارشی، به این موضوع پرداخت که شاید یکی از نقاط قوت موفقیت‌های کنونی ران دسانتیس، فرماندار فلوریدا که سودای ریاست‌جمهوری آمریکا را نیز در سر دارد، نه‌تنها دستاورد های شخصی‌اش که همسر خوش‌پوش او باشد که در ضمن، هوش و درایت سیاسی بالایی هم دارد.به گزارش این رسانه، کیسی دسانتیس، همسر ران دسانتیس‌ــ که از او به عنوان رقیب احتمالی جمهوری‌خواه دونالد ترامپ‌ یاد می‌شودــ در شکل‌گیری جایگاه اجتماعی کنونی فرماندار فلوریدا نقش زیادی دارد.کیسی‌ دسانتیس ۴۲ ساله اگرچه پیش‌تر نیز با حضور کنار همسرش در مراسم رسمی مورد توجه رسانه‌های خبری و دوربین‌ عکاسان قرار گرفته بود، این بار نامش پس از انتشار تصاویر سفر تازه این زوج به ژاپن، سر زبان‌ها افتاد. در یکی از توییت‌های متعددی که پس از این سفر درباره کیسی دسانتیس نوشته شد، او را با جکی کندی اوناسیس، همسر جان اف.کندی، سی‌وپنجمین رئیس‌جمهوری ایالات متحده که به «بانوی اول مد» شهرت داشت، مقایسه کرده‌اند.

ران دسانتیس، همسرش و سه فرزند خردسالشان به عنوان بخشی از یک ماموریت تجاری به ژاپن سفر کردند. کیسی دسانتیس در این سفر، برای دیدارهای روزانه‌ یک کت‌شلوار سفید با طرح‌ گل‌های ‌برجسته و یک لباس‌شب مجلل همراه با شنل برای مراسم شام رسمی تدارک دیده بود؛ ظاهری هوشمندانه‌ که باعث شد بار دیگر از او به عنوان یکی از نقاط قوت تاثیرگذاری‌های اجتماعی فرماندار فلوریدا یاد شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار