قالیباف اجازه نداد طرح حجاب به رای گذاشته شود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: قالیباف برای حفظ موقعیت اجتماعی خود اجازه نداد طرح حجاب به رأی گذاشته شود.

قالیباف اجازه نداد طرح حجاب به رای گذاشته شود

به گزارش زنهار؛ حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به برخی ادعاها درباره اقدام قالیباف مبنی بر اینکه از ورود طرح حجاب به صحن جلوگیری کرد، گفت: حقیقت این است که قالیباف نمی‌خواهد هزینه بدهد و می‌گوید چرا ما هزینه بدهیم، قوه قضاییه و دولت هزینه بدهند. قالیباف می‌خواهد از جوی بپرد اما پایش خیس نشود.

او افزود: قالیباف می‌خواهد بگوید که مانع طرح حجاب و عفاف نیست اما اگر مانع نیست چرا وقتی گزارش خوانده شد اجازه نداد طرح به رأی گذاشته شود؟ بنابراین قالیباف اجازه داد گزارش خوانده شود اما اجازه نداد طرح به رأی گذاشته شود و گفت طرح حجاب را تبدیل به لایحه کنید یعنی می‌خواهد توپ را در میدان دولت یا قوه قضائیه بیاندازد. نکته مهم اینجا است که اگر طرح حجاب تبدیل به لایحه شود باز هم مجلس باید رأی بدهد که باز همان می‌شود.

جلالی در ادامه تصریح کرد: اما چرا قالیباف اجازه نداد طرح حجاب در صحن به رأی گذاشته شود؟ از موقعیت اجتماعی او کم می‌شود؟ یا اینکه فکر می‌کند اگر این طرح را به رأی بگذارد مردم دفعه بعد به او رأی نمی‌دهند؟ در هر صورت قالیباف برای حفظ موقعیت اجتماعی خود اجازه نداد طرح حجاب به رأی گذاشته شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان درباره ضرورت طرح حجاب خاطرنشان کرد: حجاب حکم خدا است، اگر حکم خدا و اسلام است نباید بر روی زمین بماند. حکم خدا بالاتر از همه است و باید اجرا شود هر چه زودتر بهتر./منیبان

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار