فوری/ ترامپ بازداشت شد

«ترامپ» پیش از شرکت در جلسات محاکمه اش در دادگاه نیویورک بازداشت شد.

فوری/ ترامپ بازداشت شد

به گزارش زنهار؛ مقامات دادگاه منهتن واقع در نیویورک هم اکنون «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا را بازداشت کردند تا در جلسه دادگاه به اتهامات وی رسیدگی شود.

رئیس جمهور سابق آمریکا پیش از بازداشت در رسانه اجتماعی خود نوشت: به نظر خیلی سورئال می‌ رسد. من را بازداشت می کنند. من نمی توانم باور کنم که این اتفاق در آمریکا می افتد.

از سوی دیگر، به گزارش الجزیره، کاخ سفید در خصوص تهدید ایجاد ناآرامی های احتمالی پس از محاکمه ترامپ اعلام کرد: هیچ اظهارنظری در مورد این پرونده نمی کنیم. ما برای هر تهدیدی آماده ایم.

 

این در حالیست که ترامپ وارد دادگاه منهتن شد.

الجزیره در خبری فوری در این خصوص نوشت: برای گرفتن اثر انگشت، ترامپ در بازداشت است. وی هم اکنون در انتظار محاکمه قرار دارد.

 

به گزارش بی بی سی، «خوان مانوئل مرچان» قاضی تاریخ‌ ساز دادگاه منهتن است که برای اولین بار در تاریخ مسئولیت قضاوت درباره پرونده اتهامی یک رئیس جمهور سابق آمریکا را برعهده دارد.

«خوان مانوئل مرچان» قاضی دیوان عالی قضای نیویورک است و ۱۲ سال سابقه قضاوت در این کرسی را دارد.

 

زد و خورد حامیان و مخالفان ترامپ در بیرون از محوطه دادگاه

همچنین وبگاه شبکه خبری فاکس‌نیوز امروز سه‌شنبه از بروز درگیری‌هایی میان حامیان و مخالفان دونالد ترامپ در محوطه بیرونی «دادگاه کیفری منهتن» خبر داده است. 

طبق گزارش فاکس‌نیوز، گروهی از حامیان ترامپ به بنر بزرگی که روی آن نوشته شده «ترامپ همیشه دروغ می‌گوید» حمله کرده و با عده‌ای از مخالفان ترامپ درگیر شده‌اند. 

فاکس‌نیوز می‌گوید یک زن حامی ترامپ کلاهی با نوشته «دوباره آمریکا را باعظمت کنیم» پوشیده بود هنگام هجوم به سمت این بنر به زمین خورده و مخالفان ترامپ به سمت او آمده و با او مجادله کرده‌اند. 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار