کیهان» مسمومیت‌های سریالی را پروژه‌ «احیای اغتشاشات» خواند

روزنامه کیهان به مسمومیت سریالی دانش‌آموزان واکنش نشان داد اما آن را پروژه‌ای برای «احیای اغتشاشات» دانست و از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی خواست هوشیار باشند.

کیهان» مسمومیت‌های سریالی را پروژه‌ «احیای اغتشاشات» خواند

به گزارش زنهار؛ روزنامه کیهان به مسمومیت سریالی دانش‌آموزان واکنش نشان داد اما آن را پروژه‌ای برای «احیای اغتشاشات» دانست و از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی خواست هوشیار باشند.

به گزارش کیهان، هنوز پشت‌پرده و عوامل این اتفاقات (مسمومیت دانش‌آموزان)، نامشخص بوده و بررسی و شناسایی متهمان این ماجرا در دست اقدام است. با این ‌حال، یک فرضیه، بسیار روشن و مبرهن است؛ «پروژه جنگ ترکیبی غرب و پادوهای داخلی آنها علیه مردم ایران».

این روزنامه در ادامه نوشته است: با اینکه مقامات و متصدیان حوزه قضایی و امنیتی کشور بر «عمدی» و «نامشخص» بودن عوامل مسمومیت‌ها تأکید و اعلام کرده‌اند که پیگیر ماجرا هستند اما مدعیان اصلاحات برای انتقام به‌راحتی مدعی شدند که پشت این ماجرا «یک جریان مذهبی و ضدمدرنیته است».

روزنامه کیهان سپس تاکید کرده است: اکنون‌که غرب و پادوهای داخلی با اسم رمز «مسمومیت‌های سریالی» فاز جدیدی از جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران را کلید زده و برای احیای اغتشاشات اخیر در کشور «تجمع اعتراضی در خیابان‌ها» را در دستورکار خود قرار داده‌اند، انتظار می‌رود دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور با هوشیاری و بررسی تحرکات ضدانقلاب و شبکه نیابتی دشمن اجازه ندهند امنیت روانی جامعه به‌ویژه دختران این سرزمین، آماج نیرنگ و شیطنت دشمنان قسم‌خورده این نظام قرار گیرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار