سال آینده جلوی هرگونه افزایش قیمتی را خواهیم گرفت

شهباز حسن پور بیگلری گفت: پیشنهاداتی که دست در جیب مردم می‌کرد و باعث گرانی بیشتر می‌شد را از دستور کار خارج کردیم و با یک رای منفی آنها را عملا کنار گذاشتیم

سال آینده جلوی هرگونه افزایش قیمتی را خواهیم گرفت

به گزارش زنهار؛ شهباز حسن پور بیگلری، نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزان افزایش بودجه مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: بطور کلی بودجه کشور با یک افزایش بالای 20 درصدی رو به روست و بودجه مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز با افزایش 20 درصدی لحاظ شده است هرچند باتوجه به نیازی که در این حوزه داریم این بودجه کفایت نمی‌کند.

او ادامه داد: امیدوارم دولت تدبیری بیاندیشد تا سال آینده مسائل آسیب‌های اجتماعی مانند حاشیه نشینی و... در الویت قرار گیرد.

این عضو کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: تا اینجای کار در کمیسیون تلفیق بحث درآمدها مورد بررسی قرار گرفته و سعی کردیم همه موضوعات به توجه به اهمیت خود، مورد بررسی قرار گیرد. یک رویکری را دنبال کردیم که بدنبال آن از افزایش قیمت‌ها در سال آینده جلوگیری شود تا آسیبی به اقشار مختلف جامعه وارد نشود.

حسن پور در پایان گفت: پیشنهاداتی که دست در جیب مردم می‌کرد و باعث گرانی بیشتر می‌شد را از دستور کار خارج کردیم و با یک رای منفی آنها را عملا کنار گذاشتیم تا پاسخی باشد به حضور و اعتماد مردم در 22 بهمن‌ماه که در یک حضور گسترده ثابت کردند همچنان پای ارزش‌ها ایستاده‌اند./منیبان

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار