پوتین: نمی‌توانیم از توانمندی‌های هسته‌ای ناتو چشم‌پوشی کنیم

رئیس جمهور روسیه می‌گوید با توجه به اینکه آمریکا درصدد شکست دادن روسیه است، مسکو هیچ چاره‌ای ندارد جز اینکه توانمندی هسته‌ای ناتو را مدنظر قرار دهد.

پوتین: نمی‌توانیم از توانمندی‌های هسته‌ای ناتو چشم‌پوشی کنیم

به گزارش زنهار؛ ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه بر این باور است که در شرایطی که تمام کشورهای سردمدار ناتو به‌دنبال تحمیل شکست به روسیه هستند، مسکو نمی‌تواند از توانمندی‌های هسته‌ای این ائتلاف نظامی چشم‌پوشی کند.

پوتین روز یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی دولتی روسیه گفت: در شرایط کنونی وقتی که تمام کشورهای پیشتاز ناتو، هدف اصلی خود را تحمیل شکست راهبردی به ما هستند تا همانطور که گفته‌اند، مردم را رنج بدهند، چگونه می‌توانیم توانمندی‌های هسته‌ای آنها را نادیده بگیریم؟

وی افزود: غرب می‌خواهد روسیه را از بین ببرد. آنها یک هدف دارند؛ «فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و بخش اصلی آن یعنی فدراسیون روسیه»؛ غرب همدست غیرمستقیم جنایات اوکراین است.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که غرب می‌خواهد روسیه را به بخش‌های کوچک تجزیه کند و تنها می‌تواند روسیه را به عنوان عضوی از به اصطلاح «خانواده ملل متمدنِ» در حال تجزیه، بپذیرد.

وی افزود: و سپس(بعد از انحلال روسیه)، آنها احتمالا ما را به صورت تکه‌تکه، در خانواده به اصطلاح ملل متمدن خواهند پذیرفت. چرا؟ برای دستور دادن به بخش‌های تجزیه‌ شده و سلطه بر آنها.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار