سرلشکر باقری: کشورهای زیادی خواهان محصولات دفاعی ایران هستند

سرلشکر محمد باقری گفت: امروز قدرت دفاعی و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی آنچنان بارور شده که بیش از ۹۰ درصد محصولات مورد نیاز را خودمان تولید می‌کنیم و تجهیزات دفاعی ما درخواست‌کنندگان فراوانی پیدا کرده است.

سرلشکر باقری: کشورهای زیادی خواهان محصولات دفاعی ایران هستند

به گزارش زنهار؛ سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و مسئولان نیرو‌های مسلح با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام خمینی (ره) با اشاره به قدرت گرفتن و تسلط جبهه مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: روز به روز موجبات تضعیف و سقوط این رژیم پوشالی بیشتر نمایان می شود.

باقری در ادامه با تاکید بر اینکه مسیر قدرت افزایی نیروهای مسلح در حال طی شدن است، گفت: نیروهای مسلح همواره در کنار دولت و مردم کشورمان خواهد بود و هرجا که نیاز باشد و مصائب و مشکلاتی رخ دهد نیروهای مسلح پیشگام و زودتر از همه به یاری مردم می روند و زلزله اخیر هم این را نشان داد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: بازدارندگی دفاعی ما اجازه بروز تهدیدات را نمی دهد اما یک درصد هم اگر تهدیدی باشد، نیروهای مسلح ما با تمام امکانات در حال رصد و هوشیاری کامل هستند و آمادگی آنها از هر روزی بالاتر است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: نیروهای مسلح در جنگ ترکیبی دشمن با تمام توان در کنار مسولان و مردم خواهد بود و اجازه موفقیت را به دشمن نخواهد داد.

باقری در ادامه گفت: امروز قدرت دفاعی و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی آنچنان بارور شده که بیش از 90 درصد محصولات مورد نیاز را خودمان تولید می‌کنیم و تجهیزات دفاعی ما درخواست‌کنندگان فراوانی پیدا کرده است.

باقری در پایان گفت: به همه اطمینان می دهیم که راه شهیدان از جمله شهید سلیمانی را ادامه خواهیم داد و هیچ سستی و قصوری در نیروهای مسلح نخواهیم داشت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار