وزیر نفت اعتراف کرد

اوجی یکشنبه، ۲۵ دی‌ ماه، با حضور در تربت‌ جام و بررسی وضعیت قطعی گاز بعضی از مشترکان این شهرستان خاطرنشان کرد: روند شبکه گاز سراسر کشور پایدار است.

وزیر نفت اعتراف کرد

به گزارش زنهار، جواد اوجی یکشنبه، ۲۵ دی‌ ماه، با حضور در تربت‌ جام و بررسی وضعیت قطعی گاز بعضی از مشترکان این شهرستان خاطرنشان کرد: روند شبکه گاز سراسر کشور پایدار است.

وی اظهار کرد: اکنون فقط برخی از مشترکان در شهرستان تربت‌ جام خراسان رضوی دچار قطعی گاز هستند که برای رفع مشکل آن‌ها در حال تلاش هستیم.

وزیر نفت عنوان کرد: در حال حاضر از مجموع ۳۶ هزار و ۳۶۵ روستا و هزار و ۲۲۴ شهر تنها در تربت‌ جام دچار قطعی گاز شده‌ایم.

وی با بیان اینکه اکنون حدود ۱۷ هزار مشترک در تربت‌ جام دچار قطعی گاز هستند، خاطرنشان کرد: نفت سفید رایگان و کپسول گاز توزیع شده است و ۱۷ هزار بخاری برقی نیز امروز بین مشترکان یادشده توزیع خواهد شد.

وزیر نفت ادامه داد: اجرای عملیات خط تقویت انتقال گاز به تربت‌جام نیز از امروز از مشهد یا فریمان آغاز می‌شود تا سال آینده مشکل قطعی گاز در این منطقه پیش نیاید.

وی از ۴۸۰ هزار کیلومتر شبکه گازرسانی در کشور خبر داد و افزود: میانگین دمای ۲۰ استان کشور در سرمای اخیر منهای ۱۰ درجه زیر صفر بوده اما با این وجود در همه جا شبکه گاز پایدار است.

اوجی خاطرنشان کرد: از پنجشنبه گاز ورودی از ترکمنستان به خاطر مشکلات و سرما قطع شده است، به محض قطع گاز تغییر آرایش شبکه دادیم و هیچ جا قطع گاز نداشتیم.

شهرستان مرزی تربت‌جام با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد و با کشور افغانستان از شرق هم‌مرز است./ ایسنا

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار