واعظی: آقای هاشمی رفسنجانی در هر مقطعی قبل و بعد از پیروزی انقلاب نظرات جدی و راهگشا داشته است

رئیس دفتر رئیس جمهور سابق کشورمان با تأکید بر اینکه آیت الله هاشمی همواره راه حل هایی می داد که برآمده از متن جامعه و مورد نیاز کشور بود، گفت: همواره سیاست ایشان با تعامل با کشورهای خارجی بود و در داخل هم اگر کسانی نسبت به انقلاب و سیاست ها نگاه مخالف دارند، ایشان دنبال حذف کردن نبود و همیشه دنبال این بود که اینها را اقناع کند. اگر الآن هم بودند، نظرشان بر این بود که باید صحبت های معترضان مطالبه گر را شنید و لذا راه حل «تعامل» است.

واعظی: آقای هاشمی رفسنجانی در هر مقطعی قبل و بعد از پیروزی انقلاب نظرات جدی و راهگشا داشته است

به گزارش زنهار؛ رئیس دفتر رئیس جمهور سابق کشورمان با تأکید بر اینکه آیت الله هاشمی همواره راه حل هایی می داد که برآمده از متن جامعه و مورد نیاز کشور بود، گفت: همواره سیاست ایشان با تعامل با کشورهای خارجی بود و در داخل هم اگر کسانی نسبت به انقلاب و سیاست ها نگاه مخالف دارند، ایشان دنبال حذف کردن نبود و همیشه دنبال این بود که اینها را اقناع کند. اگر الآن هم بودند، نظرشان بر این بود که باید صحبت های معترضان مطالبه گر را شنید و لذا راه حل «تعامل» است.

محمود واعظی در حاشیه مراسم ششمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی به خبرنگار جماران گفت: آقای هاشمی رفسنجانی در هر مقطعی قبل و بعد از پیروزی انقلاب نظرات جدی و راهگشا داشته و با توجه به اینکه همواره با دیدگاه های مختلف در ارتباط بود و نظرات مردم را می شنید، پیشنهادات و راه حل هایی هم که می داد بر آمده از متن جامعه و مورد نیاز کشور بود.

وزیر اسبق ارتباطات افزود: در این شرایط سخت که ما هم در داخل مشکل داریم و هم فشارهای خارجی مضاعف شده، شخصیتی مثل آیت الله هاشمی رفسنجانی که همواره لنگرگاه نظام و انقلاب بوده، جایش جدی خالی است.

وی یادآور شد: همواره سیاست ایشان تعامل با کشورهای خارجی بود و در داخل هم اگر کسانی نسبت به انقلاب و سیاست ها نگاه مخالف دارند، ایشان دنبال حذف کردن نبود و همیشه دنبال این بود که اینها را اقناع کند. اگر الآن هم بودند، نظرشان بر این بود که باید صحبت های معترضان مطالبه گر را شنید و لذا راه حل «تعامل» است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار