نامه مهم وزیر اقتصاد درباره عرضه خودرو در بورس

وزیر اقتصاد در پاسخ به نامه مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و در خصوص تعیین تکلیف ادامه پذیرش و عرضه خودروهای جدید در بورس کالا، اعلام کرد: سیاست وزارت امور اقتصادی و دارایی حمایت از سرمایه‌گذاران و افزایش شفافیت است.

نامه مهم وزیر اقتصاد درباره عرضه خودرو در بورس

به گزارش زنهار، سید احسان خاندوزی در پاسخ به نامه مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و در خصوص تعیین تکلیف ادامه پذیرش و عرضه خودروهای جدید در بورس کالا، اعلام کرد: سیاست وزارت امور اقتصادی و دارایی حمایت از سرمایه‌گذاران و افزایش شفافیت است.

وزیر اقتصاد در این نامه تاکید کرد: با توجه به مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار و عدم دریافت مصوبه از سایر نهادها، عرضه خودرو در بورس کالا بر اساس مصوبه شورای عالی بورس طبق روال گذشته ادامه می‌یابد و در صورت دریافت هر درخواست از سوی سایر دستگاه‌ها و نهادها موضوع مجددا در شورای عالی بورس مطرح می‌شود.

بر اساس این گزارش، مجید عشقی، رئیس سازمان بورس در نامه‌ای به احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورای عالی بورس، خواستار اقدام مناسب و فوری برای از بین بردن ابهامات عرضه و فروش خودرو در بورس کالا، که زمینه نگرانی سهامداران را فراهم آورده، شد./ همشهری آنلاین

نامه وزیر

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار