جانشین فرمانده سپاه: آمریکا حتی نمی تواند یک پیروزی را برابر انقلاب اسلامی بشمارد

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کشورهای کمی توانسته اند حتی کلامی مقابل ابر قدرت ها بایستند ولی این کار توسط جمهوری اسلامی ایران هم کلامی، هم نظری و هم عملی انجام شده است.

جانشین فرمانده سپاه: آمریکا حتی نمی تواند یک پیروزی را برابر انقلاب اسلامی بشمارد

به گزارش زنهار؛ سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گفت: کشورهای کمی توانسته اند حتی کلامی مقابل ابر قدرت ها بایستند ولی این کار توسط جمهوری اسلامی ایران هم کلامی، هم نظری و هم عملی انجام شده است.

وی افزود: شما در دانشگاه بروید تحقیق کنید که این کار و دستاوردها توسط عوامل دنیایی و مادی انجام شده است یا عوامل غیر دنیایی به ما در این زمینه کمک کرده اند. 

فدوی ادامه داد: نتایجی که در 44 سال اخیر گرفته ایم این است که آمریکا حتی نمی تواند یک پیروزی را برابر انقلاب اسلامی بشمارد و نام ببرد که اگر داشت گوش دنیا را کر می کرد. 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خدا در قرآن فرموده که دو حزب خدا و شیطان وجود دارد و همیشه حزب خدا پیروز است و این وعده تخلف ناپذیر است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی میلیون ها انسان در مسیر انقلاب پایدار ماندند و هر روز به این جمعیت از بعد کمی و کیفی اضافه می شود.

سردار فدوی گفت: وعده خدا برای قسمت خاصی نیست و باید همه شروط خدا را انجام دهیم، در امور اقتصادی شروط خدا را کامل انجام ندادیم که امروز دچار گرفتاری شده ایم. 

وی افزود: اگر کسی حاضر باشد جانش را برای سخت ترین کارها بدهد، این معامله با خداست.

فدوی افزود: مسلمانان در جنگ احد و حنین با فرماندهی پیامبر (ص) شکست خوردند و همه مسلمانان به غیر از پیامبر (ص) و امام علی (ع) فرار کردند، چون به شروط خداوند عمل نکردند و اگر ما هم به شروط خدا عمل نمی‌کردیم خدا پیروزی را به ما عطا نمی‌کرد و این نشان می‌دهد که ما در سخت‌ترین کار‌ها به تکالیف مان عمل کردیم و سخت‌ترین کارها، کاری است که آدم برای آن جان بدهد مثل دفاع از حرم در سوریه.

فدوی بیان کرد: خرمشهر در سال اول جنگ از دست رفت و کشور به اشغال عراق درآمد، اما ما سال‌ها بعد به برکت نفس پاسداران و شهید سلیمانی رفتیم و کشور‌های دیگر را از اشغال رها کردیم و این نشان می‌دهد که ما به تکلیف خود عمل کردیم و سردار سلیمانی این راه را مخصوصا در آخر بی نظیر طی کرد.

وی افزود: در دو سال کرونا فقط مدارس و دانشگاه‌های ایران تعطیل شد و فقط چند ساعت در فضای مجازی درس و بحث می‌شد و بعد از آن جوانان در فضای رها شده مجازی رها بودند و آمریکایی تصور کردند که با استفاده از این فرصت هر چه بگویند مردم ما گوش می‌کنند، اما چند نفر را توانستند با خود همراه کنند و این در حالی است که در مراسم یکی از شهدای گمنام در یکی از روستا‌ها به اندازه جمعیت اغتشاشات آدم آمده بود.

فدوی بیان کرد: شهید سلیمانی و شهدا از لحاظ شهادت به علی علیین رسیدند، ولی معلوم نیست که عاقبت ما به چه ختم شود و خداوند تضمینی نکرده است ما خودمان باید به داد خودمان برسیم.

وی افزود: شهید سلیمانی را پیشتر می‌خواستند به شهادت برسانند، ولی نتوانستند، چون شهید سلیمانی خودش نخواست در واقع برای شهادت مومن اول باید دل آدم برود و بعد خدا اسباب آن را فراهم می‌کند و الا آمریکایی‌ها سگ که باشند که بخواهند پاسدار ما را شهید کنند آمریکایی نمی‌خواهند سر به تن یکی از پاسداران ما باشد، ولی مگر به دل آنهاست.

فدوی با بیان اینکه اگر همه مردم ایران یک جا جمع شوند نمی‌توانند برای شهید سلیمانی کاری کنند، چون شهدا در علی علیین هستند و اگر ما در مراسم شهدا شرکت می‌کنیم می‌خواهیم کاری برای خودمان انجام دهیم، تصریح کرد: دومین بار که به نیروی قدس رفتیم بنده نوشتم این دومین بار است که به نیروی قدس می‌آییم بی حاج قاسم شهیدی که رفیق بود و با محبت. خیلی زیبا بود. انشاء الله خدا عنایت کند بیشتر از این. تا حالا خدا بی اندازه و غیرقابل شمارش عنایت کرده، ولی ما به خدا طمع بی انتها داریم و عنایت به خیر کامل می‌خواهیم و بالاترین عنایت خداوند شهادت است. همواره یادش زنده باشد خیلی خوشگل بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار