سخنگوی دولت: عرضه ارز در سامانه نیما به بیش از ۳۵ میلیارد دلار رسیده است

سخنگوی دولت گفت: عرضه ارز در سامانه نیما به بیش از ۳۵ میلیارد دلار رسیده است در حالی که در بازه زمانی گذشته این میزان ۲۲ میلیارد دلار بوده است و ۶۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سخنگوی دولت: عرضه ارز در سامانه نیما به بیش از ۳۵ میلیارد دلار رسیده است

به گزارش زنهار؛ سخنگوی دولت گفت: عرضه ارز در سامانه نیما به بیش از ۳۵ میلیارد دلار رسیده است در حالی که در بازه زمانی گذشته این میزان ۲۲ میلیارد دلار بوده است و ۶۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (سه شنبه) در نشست خبری با اهالی رسانه ضمن تبریک آغاز سال نوی میلادی به هم وطنان مسیحی کشور و مسیحیان سراسر جهان اظهار داشت: آرزو می‌کنیم سالی بدون تهدید و جنگ و پر از شادی در سراسر جهان شاهد باشیم.

وی عنوان کرد: امروز سومین سالگرد شهادت سردار عزیز قلب همه ایرانیان و مدافعان امنیت جهانی «حاج قاسم سلیمانی» هستیم. روز مقاومت و روزی که همه ایرانیان بزرگی و مردانگی مردی که قلبش برای همه ایرانیان می‌تپید و الگویی برای مودت همه ایران بود را گرامی می‌دارند. یاد و خاطره این شهید و شهدای مقاومت و سایر شهدای منطقه همیشه زنده خواهد بود و ان شاءالله ما در حوزه حکمرانی از ایشان الگوگیری کنیم.

سخنگوی دولت با اشاره به بخشی از دستاوردهای دولت در فصل پاییز بیان کرد: در این فصل، عرضه ارز در سامانه نیما به بیش از ۳۵ میلیارد دلار رسیده است در حالی که در بازه زمانی گذشته این میزان ۲۲ میلیارد دلار بوده است و ۶۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار