راستینه خطاب به رئیس‌جمهور: از دام بلای برجام آمریکایی خود را نجات دهید

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برجام فریب بزرگ آمریکایی ها است، وقتی آن ها داروی بیماران پروانه ای را تحریم می کنند آیا امید دارید که حقوق این ملت مظلوم را به رسمیت بشناسند؟

راستینه خطاب به رئیس‌جمهور: از دام بلای برجام آمریکایی خود را نجات دهید

به گزارش زنهار؛ احمد راستینه در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: امروز سالگرد شهادت مرد بزرگ حاج قاسم سلیمانی بود که او به ما یاد داد که ما باید میدان مبارزه را تعیین کنیم. شرطی سازی اقتصاد که با برجام صورت گرفت بلای جان کشور شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: هربار که آمریکایی ها اراده می کنند که اقتصاد کشور را به هم بریزند، صحبت از مذاکره و یا قطع مذاکره می کنند و دستگاه دیپلماسی نیز در همین میدان بازی می کند. این دستاویزی برای بازار پولی و ارزی کشور شده است.

نماینده مردم شهرکرد خطاب به رئیس جمهور، تصریح کرد: بر این شرطی سازی اقتصاد خط بطلان بکشید و فشار اقتصادی تحمیلی برجامی را پایان ببخشید. برجام فریب بزرگ آمریکایی ها است وقتی آن ها داروی بیماران پروانه ای را تحریم می کنند آیا امید دارید که حقوق این ملت مظلوم را به رسمیت بشناسند؟ شما با دستاوردهای صلح آمیز هسته ای حتی می توانید به بازدارندگی اقتصادی برسید مهم این است که از این دام بلا خود را نجات دهید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار