رسوایی دیگر برای ارتش رژیم صهیونیستی

رواج شبکه اجتماعی «تیک تاک» در بین نظامیان رژیم صهیونیستی باعث افشای رسوایی‌های ارتش این رژیم شده است.

رسوایی دیگر برای ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش زنهار؛ پدیده علنی شدن رسوایی‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی به دست نظامیان این رژیم، اخیرا به فهرست چالش‌های داخلی ارتش اشغالگر اضافه شد و به گفته تحلیلگران این رژیم، ارتش از کنترل یا مهار پیامد‌های منفی آن عاجز است.

براساس گزارش المیادین، چالش‌های فضای مجازی به فهرست چالش‌ها و مشکلات داخلی ارتش رژیم صهیونیستی اضافه شد. به گفته تحلیلگران صهیونیست، پلتفرم تیک تاک، بخشی از تلاش‌های نظامی فرماندهان ارتش این رژیم را به «خاموش کردن آتش‌های فضای مجازی» و رسیدگی به رسوایی‌هایی که مانند آتش در کاه، در شبکه‌های اجتماعی گسترش می‌یابد، منحصر کرده است.

سریالی از ویدئو‌هایی که نیرو‌های «تیپ گولانی» (زبده‌ترین نظامیان رژیم صهیونیستی) از داخل ارتش رژیم صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند، فرمانده این تیپ را وادار کرد تا پیام تند و فوق العاده‌ای ارسال کند که در آن تاکید شده است این اقدامات را بیانگر بی اعتمادی به فرماندهان ارتش می‌داند.

پدیده انتشار اشتباهات فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی و تخلفات آنها، در فضای مجازی که بعضی از فرماندهان آن را تف انداختن سربازان به صورت فرماندهان می‌دانند، به عامل نگران کننده برای ارتش تبدیل شده است، زیرا فضایی است که کنترل آن و تحمیل دستورات نظامی در آن، دشوار است.

الون بن دیوید خبرنگار امور نظامی کانال ۱۳ تلویزیون رژیم اشغالگر در این خصوص گفت:  درباره سربازان، آن‌ها از نسل جدیدی هستند که جهان کاملا متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی دارند که رقیبی برای فرمانده است و این موضوع، مهارت فرماندهی را دشوارتر از گذشته می‌کند. زیرا افکار عمومی بر سربازان تاثیر دارد.

با اینکه پدیده انتشار تصاویر مشکلات داخلی ارتش رژیم اشغالگر، تهدیدی برای موجودیت آن نیست، اما به گفته کارشناسان، باعث می‌شود بخشی از توان فرماندهان در برابر آن هدر برود و ارتش در شرایط سردرگمی دائم قرار بگیرد. به ویژه در برابر این واقعیت که اعتماد اسرائیلی‌ها به ارتش این رژیم در حال ضعیف‌تر شدن است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار