خزعلی: صدای زنان ایران خاموش نمی‌شود

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری، تصمیم آمریکا برای لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن را «نامشروع» خواند و گفت: هرگز صدای رسا و مطالبه‌گرانه جامعه پویای ‎زنان ایران‌زمین، در اعتراض به پایمال‌شدن ‎حقوق زنان توسط این کشور و سایر کشورهای غربی حامی آن، خاموش نخواهد شد.

خزعلی: صدای زنان ایران خاموش نمی‌شود

به گزارش زنهار؛ معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری، تصمیم آمریکا برای لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن را «نامشروع» خواند و گفت: هرگز صدای رسا و مطالبه‌گرانه جامعه پویای ‎زنان ایران‌زمین، در اعتراض به پایمال‌شدن ‎حقوق زنان توسط این کشور و سایر کشورهای غربی حامی آن، خاموش نخواهد شد.

انسیه خزعلی در صفحه توییتر خود نوشت: آمریکا باز هم با اتخاذ تصمیمی نامشروع و با ایجاد رویه‌ای خطرناک و بی‌سابقه، ‎سازمان ملل و نهادهای آن را به امور سیاسی آغشته کرد. هرچند تصویب حذف عضویت جمهوری اسلامی ایران از ‎کمیسیون مقام زن سازمان ملل، جامعه جهانی را از نگاه ژرف و افکار والای زنان ایران محروم کرد اما هرگز صدای رسا و مطالبه‌گرانه جامعه پویای ‎زنان ایران‌زمین، در اعتراض به پایمال‌شدن ‎حقوق زنان توسط این کشور و سایر کشورهای غربی حامی آن خاموش نخواهد شد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار