توضیحات وکیل فائزه هاشمی درباره نخستین جلسه دادگاه

نخستین جلسه دادگاه فائزه هاشمی متهم به «اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور»، «فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی» و «اخلال در نظم و آسایش عمومی از طریق شرکت در تجمعات غیر قانونی» در روز چهارشنبه نهم آذرماه تشکیل شد.

توضیحات وکیل فائزه هاشمی درباره نخستین جلسه دادگاه

به گزارش زنهار؛ نخستین جلسه دادگاه فائزه هاشمی متهم به «اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور»، «فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی» و «اخلال در نظم و آسایش عمومی از طریق شرکت در تجمعات غیر قانونی» در روز چهارشنبه نهم آذرماه تشکیل شد.

ندا شمس، وکیل خانم هاشمی، در صفحه‌ی شخصی خود در این باره نوشت: این جلسه‌ی دادگاه در حالی تشکیل شد که ایشان در حال گذراندن دوره محکومیتشان برای اظهار نظرهای سابق خود هستند. کلیه مستندات و فایل‌های ارائه شده توسط وزارت اطلاعات، توسط قاضی محترم دادگاه مورد بررسی قرار گرفت. امید است آراء کلیه بازداشت‌شدگان اخیر منطبق بر قانون و رحمت اسلامی صادر شود.

او همچنین گفته است: در پایان جلسه، خانم هاشمی را بغل کردم و بوسیدم و با خنده‌ای همراه با غم گفتم: پیشرفت داشتید از سالی یک محاکمه، به سالی دو محاکمه رسیدید. زمان کم بود و فضا شلوغ‌تر از آنکه بتوانم بگویم: شیر همیشه شیر هست؛ هر کجا که باشد…

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار