حمله افراد مسلح به خوابگاه دانشجویان دانشگاه تهران؟| روابط عمومی دانشگاه تهران توضیح داد

امروز شایعه‌ای مبنی بر ورود فردی مسلح به یکی از خوابگاه‌های دانشگاه تهران از سوی برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

حمله افراد مسلح به خوابگاه دانشجویان دانشگاه تهران؟| روابط عمومی دانشگاه تهران توضیح داد

به گزارش زنهار، امروز  شایعه‌ای مبنی بر ورود فردی مسلح به یکی از خوابگاه‌های دانشگاه تهران از سوی برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

روابط عمومی دانشگاه تهران با صدور اطلاعیه ای در این خصوص اعلام کرد:

گزارش‌گیری معاونت دانشجویی و اداره‌کل حراست دانشگاه تهران از خوابگاه‌های دانشگاه حاکی از کذب بودن این شایعه بوده و وضعیت در خوابگاه‌های دانشگاه تهران عادی است.

در پی انتشار این موضوع، مدیرکل و معاونان اداره کل حراست دانشگاه تهران با حضور در مجتمع خوابگاه‌های دانشگاه تهران به رصد موضوع ادعایی پرداخته و گزارش ارائه‌شده حاکی از کذب بودن این موضوع است.

در روزهای اخیر برخی افراد با ساماندهی یک جنگ شناختی و عملیات روانی در شبکه‌های اجتماعی در صدد ناامن جلوه دادن جامعه و بخش‌های مختلف از جمله دانشگاه بوده و انتشار شایعه ورود فرد مسلح به داخل یک خوابگاه دانشگاه تهران نیز اقدامی در همین راستا ارزیابی می‌شود.

هر چند سابقه تلاش ورود عاملان اغتشاشات به دانشگاه به منظور وارد نمودن مواد آتش‌زا و همچنین اسلحه سرد در دو ماه اخیر وجود داشته است اما با مساعی و اقدامات تأمینی و جانفشانی‌های مأموران حفاظت فیزیکی و حراست دانشگاه تهران، عاملان این طراحی‌ها ناکام مانده و تحویل مرجع انتظامی شده‌اند./ تسنیم

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار