کیهان اعتراضات را به رئیسی ربط داد

روزنامه کیهان نوشت: بدون شک روی کار آمدن دولت مردمی سید ابراهیم رئیسی با کارویژه تغییر در ریل مدیریت اجرایی کشور نقطه شروع ایجاد تحول در کشور پس از یک دوره ۸ ساله مدیریت ناکارآمد و ضعیف بوده است.

کیهان اعتراضات را به رئیسی ربط داد

به گزارش زنهار، روزنامه کیهان نوشت: بدون شک روی کار آمدن دولت مردمی سید ابراهیم رئیسی با کارویژه تغییر در ریل مدیریت اجرایی کشور نقطه شروع ایجاد تحول در کشور پس از یک دوره ۸ ساله مدیریت ناکارآمد و ضعیف بوده است...اما رئیسی بدون لحظه‌ای درنگ و تأمل آستین همت را بالازد و وارد میدان شد و با تلاش مجدانه، مجاهدانه و شبانه‌روزی، یک به یک در پی باز کردن گره‌های کور مدیریتی فاجعه‌بار گذشته و سامان دادن به اوضاع آشفته کشور برآمد .

آشوبها و اغتشاشات اخیر کشور با هر بهانه‌ای که شکل گرفت‌، بی‌تردید هدف اصلی آن به حاشیه راندن تلاشها و فعالیتهای دولت مردمی برای باز کردن گره‌های کشور و مخدوش کردن دستاوردهای آن و در مرحله بعدی تضعیف و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زعم طراحان خارجی و صحنه گردانان داخلی آن بود. توطئه‌ای که بحمدالله بار دیگر با هوشمندی مردم و حضور به موقع آنها در صحنه در کف خیابانها به نتیجه نرسید./ خبرآنلاین

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار