ادعای عجیب امام جمعه قم درباره تاثیر ایران بر روی آمریکا

خطیب جمعه قم عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در آن سخنرانی توصیه کردند نگذارد ضد انقلاب و دشمن و از انقلاب شما هویت زدایی کند و حقیقت انقلاب را واژگونه نشان دهد، نگذارید یاد امام (ره) کمرنگ شود؛ زیرا امام (ره) روح انقلاب است همچنین نگذارید ارتجاع در کشور ایجاد شود.

ادعای عجیب امام جمعه قم درباره تاثیر ایران بر روی آمریکا

به گزارش زنهار، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه نماز جمعه قم که ۲۰ آبان ماه در مصلای قدس قم برگزار شد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد سال جاری سخنانی بیان کردند که نشان می‌دهد باید افتخار کنیم که رهبری آگاه، آینده نگر و دارای پیش بینی قوی درباره مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی داریم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بیان کردند امروز بهترین امید دشمن برای ضربه زدن به کشور، اعتراضات مردمی است و دشمن با کار روانی، فضای مجازی، پول و مزدور پروری می‌خواهد مردم را در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار بدهند؛ البته دشمن در این محاسبه نیز مانند سایر محاسبات راه غلطی در پیش گرفته است.

خطیب جمعه قم عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در آن سخنرانی توصیه کردند نگذارد ضد انقلاب و دشمن و از انقلاب شما هویت زدایی کند و حقیقت انقلاب را واژگونه نشان دهد، نگذارید یاد امام (ره) کمرنگ شود؛ زیرا امام (ره) روح انقلاب است همچنین نگذارید ارتجاع در کشور ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه ارتجاع به معنی پشت کردن به انقلاب است؛ بیان کرد: رهبر معظم انقلاب توصیه کردند دروغ، فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کنید و نگذارید افراد طوری وانمود کنند که نظام اسلامی روبه بن بست است که این‌ها همان جهاد تبیین است همچنین ایشان فرمودند انقلاب اسلامی ما هم در بعد منطقه‌ای، هم بین المللی و هم انسجام بخشی روبه صعود و جلو است البته ما منکر مشکلات در جامعه نیستیم.

وی اضافه کرد: رهبرمعظم انقلاب گفتند امام از سرمایه ایمانی مردم عمل صالح تولید می‌کرد و ما و شما هم نباید از گنج ایمان مردم غفلت کنیم همچنین امام به مسئولان نهیب می‌زد که این یعنی من نیز این کار را می‌کنم اما زمانی که مسئولین در میدان هستند و دشمنان بی‌رحمانه هجمه می‌کند باید از اقدامات ارزشمندی که مسئولین انجام می‌دهند قدردانی شود و این یعنی در زمین دشمن بازی نکنیم.

آیت الله حسینی بوشهری در رابطه با سند ملی امنیت آمریکا گفت: در این سند بیان شده است که سال ۲۰۳۰ به عنوان آخرین هژمونی و تسلط آمریکا محسوب می‌شود و دنیا در حال تغییر است و ما اکنون در سال‌های اولیه یک دهه تعیین کننده برای آمریکا هستیم.

وی با اشاره به اینکه جهان در حال تغییر است و تک قطبی به زباله دان تاریخ ریخته خواهد شد، بیان کرد: آنها می‌گویند تروریست، ناامنی غذایی، کمبود انرژی (سرمای اروپا)، تغییرات آب و هوایی و بیماری های واگیر دار چالش‌های مشترک در دنیا است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آن‌ها می‌گویند یکی از چالش‌هایی که ما داریم مربوط به ایران است و از آن به عنوان تضعیف کننده دمکراسی غربی یاد می‌کنند و گویند ایران ما را آزار می‌دهد و هویت ما را از بین برده است و ایران دشمن معمولی نیست و رقیب ما است.

وی ادامه داد: آن می‌گویند باید کشورهای اطراف ایران را بی‌ثبات کنیم تا ایران بی‌ثبات شود که به فضل الهی در عراق شکست خوردند و در لبنان نیز با یک تهدید حزب الله لبنان، رسماً اعلام کرد هرچه آنها بخواهند به آنها می‌دهیم.

امام جمعه قم بیان کرد: اغتشاش در ایران کار دیگری است که دشمن به دنبال آن است و آن را راهبرد خود می‌داند و می‌خواهند اجماع بین المللی ایجاد کنند درحالی که نگاه این دولت ارتباط با جهان است به همین خاطر نمی‌توانند افکار جهان را به سمت خودشان جذب کنند./ خبرآنلاین

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار