باهنر: خواب‌های دشمنان نظام هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خواب‌های دشمنان این نظام و انقلاب با بصیرت و یکپارچگی امت اسلامی هیچگاه تعبیر نخواهد شد.

باهنر: خواب‌های دشمنان نظام هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد

به گزارش زنهار؛ محمدرضا باهنر ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در مصلی بیت‌المقدس اراک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شاه‌چراغ اظهار کرد: آمریکا به خوبی می‌داند توان مقابله با نظام و ملت بیدار ایران اسلامی را ندارد و به دلیل آگاهی که به این ناتوانی خود دارد، به ایران حمله نظامی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه در 13 آبان جوانان انقلابی با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توطئه‌های آمریکایی‌ها را خنثی کردند، تصریح کرد: در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ سربازان امام راحل دست جنایتکار رژیم شاهنشاهی که با حمایت مستکبرین به خون دانش آموزان این کشور آلوده شده بود، را کوتاه کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ۱۳ آبان‌ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که در راس این استکبار آمریکا به عنوان ام الفساد جهان قرار دارد.

باهنر اظهار کرد: مردم بیدار ایران اسلامی امروز عمق بصیرت خود را به معنای وظیفه شناسی و دشمنی شناسی نشان دادند و حماسه باشکوه دیگری را رقم زدند،  که باید قدر این مردم را بدانیم و برای انجام وظیفه قیام کنیم.

وی بیان کرد: امروز شاهدیم آمریکا به دلیل مستاصل شدن در مقابل مردم ایران به هر توطئه‌ و جنایتی متوسل می‌شوند که یکی از کثیف‌ترین این توطئه‌ها به شهادت رساندن سردار عزیز ایران در کشور عراق است.

باهنر آشوب‌های اخیر ایران را توطئه دیگری از سوی آمریکایی‌ها دانست و ادامه داد: دشمنان این آب و خاک با همدستی گروهک داعش اغتشاش و آشوب را  در ایران طراحی کرده و با این حربه دست به ترور مردم بیگناه ایران در حرم شاهچراغ می‌زند.

وی تاکید کرد: از پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان لحظه‌ای دست از توطئه و دشمنی علیه ایران برنداشته و هربار در این مسیر بیش از گذشته شکست خورده و از ملت ایران تودهنی خورده‌اند. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اقدامات آمریکا در کشورهایی چون  افغانستان، عراق و سوریه گفت: خواب‌های دشمنان نظام و انقلاب در مورد ایران با بصیرت و یکپارچگی امت اسلامی هیچ‌گاه تعبیر نشده است.

باهنر افزود: در اغتشاشات اخیر میلیون‌ها دلار از سوی دشمنان برای ضربه زدن به ایران هزینه شده است، اما امروز با پیروی ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران از خط و رهنمودهای امام راحل و ژرف نگری‌ها، گذشت، ایثار و درایت رهبر معظم انقلاب بازهم توطئه آنان با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: ایران با درایت، دور اندیشی و کار جهادی مشکلات خود را حل خواهد کرد، لازم است مسیری برای بیان اعتراض به شکل قانونی فراهم شود، چراکه این بیان اعتراض حق مردم است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار