کیهان به دنبال شورش اجتماعی است؟ | پیشنهاد عجیب برای انداختن مردم به جان یکدیگر

روزنامه کیهان نوشت: مردم کار خود را با بذل آرامش و آسایش و عزیزان و صبر انقلابی خود انجام دادند. اکنون نوبت به مسئولان رسیده که إن‌شاءالله آنها هم از این آزمون سربلند بیرون بیایند و با اقدامات انقلابی خود، تسلی خاطر و تشفی قلوب مؤمنین و مستضعفین شوند.

کیهان به دنبال شورش اجتماعی است؟ | پیشنهاد عجیب برای انداختن مردم به جان یکدیگر

به گزارش زنهار، روزنامه کیهان نوشت: مردم کار خود را با بذل آرامش و آسایش و عزیزان و صبر انقلابی خود انجام دادند. اکنون نوبت به مسئولان رسیده که إن‌شاءالله آنها هم از این آزمون سربلند بیرون بیایند و با اقدامات انقلابی خود، تسلی خاطر و تشفی قلوب مؤمنین و مستضعفین شوند.

روزنامه کیهان در یادداشتی از مسئولان خواست چشم «فتنه» را کور کنند و با «اقدام انقلابی» تسلی خاطر مومنین شوند.

صبر انقلابی ما حکمتی دارد که بارها معجزه‌اش را دیده و دانسته‌ایم که مقابله با فتنه پیچیده و ترکیبی دشمن بسیار متفاوت از جنگ با دشمنِ روبه‌روست. سلاح کاری این جنگ، شناخت نقشه دشمن و تبیین و روشنگری است و برای مسئولین نیز کور کردن چشم و چشمه فتنه‌هاست.

مردم کار خود را با بذل آرامش و آسایش و عزیزان و صبر انقلابی خود انجام دادند، اکنون نوبت به مسئولان رسیده که إن‌شاءالله آنها هم از این آزمون سربلند بیرون بیایند و با اقدامات انقلابی خود، تسلی خاطر و تشفی قلوب مؤمنین و مستضعفین شوند./ خبرآنلاین

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار