واکنش بهاروند به کتک زدن یک ایرانی در انگلیس

سفیر سابق ایران در لندن، نوشت: اخیرا کلیپی در فضای مجازی پخش شده است که عده ای در لندن بطرز وحشیانه ای یک هموطن ایرانی را که ظاهرا از عربهای خوزستان است به باد کتک گرفته اند.

واکنش بهاروند به کتک زدن یک ایرانی در انگلیس

به گزارش زنهار، محسن بهاروند، سفیر سابق ایران در لندن، نوشت: اخیرا کلیپی در فضای مجازی پخش شده است که عده ای در لندن بطرز وحشیانه ای یک هموطن ایرانی را که ظاهرا از عربهای خوزستان است به باد کتک گرفته اند. 

گذشته از اینکه این رفتار وحشیانه و درنده خویی که فقط از عهده عده ای اوباش و شارلاتان برمی آید و از هر کس که چنین رفتاری سربزند محکوم و غیر قابل قبول است و باعث تاسف و ناامیدی  است، ذیل آن نوشته شده است که فرد مذکور پسر سفیر ایران در انگلیس است.

این نوشتار کذب باعث ایجاد ابهام در ذهن برخی همکاران و دوستان شده است و باعث گردیده که برخی دوستان صحت و سقم آن را از بنده جویا شوند. 

به اطلاع می رسانم در کمتر از یکسال که در انگلیس بعنوان سفیر خدمت می کردم هیچیک از اعضای خانواده بنده به انگلیس سفر نکردند و حتی درخواست ویزا نیز ندادند. بنده یک پسر دارم که در تهران مشغول نگارش رساله فوق لیسانس خود است و آنقدر به میهن عزیز و زادگاهش علاقه دارد که علیرغم امکان تحصیل و اقامت در خارج از کشور و آشنایی با زبانهای خارجی تا کنون خواهان مهاجرت یا مسافرت به خارج از ایران نشده است.

لذا این شایعات در ذیل آن صحنه های وحشیانه و نابخردانه را کاملا تکذیب می کنم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار