شرط جدید آمریکا برای مذاکره با ایران

نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در پیامی در صفحه توئیتر خود بخشی از مصاحبه اخیر خود با شبکه فرانس۲۴ را منتشر کرد که در آن ادعاهای نخ‌نما علیه ایران را تکرار می‌کند.

شرط جدید آمریکا برای مذاکره با ایران

به گزارش زنهار، راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در پیامی در صفحه توئیتر خود بخشی از مصاحبه اخیر خود با شبکه فرانس۲۴ را منتشر کرد که در آن ادعاهای نخ‌نما علیه ایران را تکرار می‌کند.

وی در این گفت‌وگوی تلویزیونی به سوالی درباره اظهارات وزیر امورخارجه ایران که گفته بود "آمریکا برای از سرگیری مذاکرات برجامی پیامی به تهران فرستاده است و برای حصول توافق عجله دارد" پاسخ می‌دهد و ادعا می‌کند که چنین چیزی صحت ندارد.

مالی در پیام توئیتری خود نیز با تکیه بر ادعاهای اخیر درباره نحوه برخورد نیروهای امنیتی با افراد حاضر در ناآرامی‌های جاری در ایران و همچنین اتهامات اثبات نشده استفاده از پهپادهای ایرانی توسط روسیه در حملات علیه اوکراین نوشت: پیام ما به ایران روشن است به کشتار مردم پایان دهید و ارسال پهپادها به روسیه را متوقف کنید.

دولت و مقامات آمریکایی در هفته‌های اخیر و همزمان با بروز ناآرامی‌ها در برخی شهرهای ایران به شدت تلاش کرده‌اند به بهانه‌های مختلف و از هر طریقی که می‌توانند به ناآرامی‌ها در ایران دامن بزنند و از اغتشاشات در کشورمان و ایجاد خشونت حمایت کرده‌اند. این در حالی است که آنها با ادعای حمایت از حقوق مردم ایران کماکان به تحریم‌های ظالمانه خود علیه ایران ادامه می‌دهند./ آخرین خبر

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار