آخرین خبر از خانواده مهسا امینی

مشاور رئیس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در دیدار و گفت‌وگو با خانواده مهسا امینی، گزارشی از جزئیات این دیدار و دغدغه‌های خانواده امینی را به رئیس دولت ارائه کرد.

آخرین خبر از خانواده مهسا امینی

به گزارش زنهار، ماموستا عبدالسلام کریمی برابر وظایف محوله و در راستای تقویت اتحاد و انسجام ملی و خنثی کردن توطئه دشمنان با خانواده مرحومه امینی دیدار و ضمن دلجویی از آنان، بر ظرفیت بالای قانونی برای پیگیری مطالبات در مراجع ذی‌ربط تأکید کرد.

در این دیدار که در منزل امجد امینی پدر مرحومه مهسا امینی انجام شد؛ با مطرح کردن خواسته‌های خود بر نظارت و پیگیری رییس جمهوری در این حادثه تأکید داشتند.

خانواده امینی در این دیدار از قصور احتمالی تیم پزشکی و تأخیر در رسیدگی به وضعیت درمانی وی شکایت و بر پیگیری ویژه و شناسایی و معرفی مقصران احتمالی حادثه تأکید کردند.

در پایان این دیدار ماموستا کریمی ضمن ابراز همدردی خود با حادثه مذکور، بر پیگیری مطالبات خانواده مرحومه امینی از مجاری ذی‌ربط تأکید کرد: مرحومه مهسا امینی همچون دختر خودم بود و قطعا به صورت ویژه پیگیر این مسأله خواهم بود و تمامی دغدغه‌ها و مطالب خانواده امینی را شخصاً به استحضار رییس جمهوری خواهم رساند.

گزارش کامل و جزئیات این دیدار به رییس جمهوری نیز اعلام شده است./ ایسنا

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار