ایران از آمریکا مشروبات الکی وارد می‌کند؟ | یک امام جمعه اعتراض کرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مشکلات کشور در سایه تبعیت از ولایت، وحدت رویه و مشارکت همگانی حل می‌شود.

ایران از آمریکا مشروبات الکی وارد می‌کند؟ | یک امام جمعه اعتراض کرد

به گزارش زنهار، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مشکلات کشور در سایه تبعیت از ولایت، وحدت رویه و مشارکت همگانی حل می‌شود.

 

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: قطع وابستگی در بخش‌های مختلف باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد چرا که تنها با خوکفایی و استقلال کامل می‌توان تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

 

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها تحریم‌های مشروبات الکلی و دخانیات را در مورد جمهوری اسلامی اعمال نمی‌کنند اما با تحریم‌های دارویی، نفتی و بانکی به دنبال ضربه زدن به سلامت و امنیت جامعه ما هستند که این نشان از ذات پلید دشمنان نظام اسلامی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: در اغتشاشات و اعتراضات خیابانی اخیر رسانه‌های سعودی، انگلیسی و آمریکایی همراه با دستگاه‌های جاسوسی جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی برای آشوب و برهم زدن امنیت کشور همراه شدند و حمایت رئیس جمهور آمریکا از آشوب و اغتشاشات در ایران نشان از عدم شناخت ملت حماسه ساز ایران دارد.

 

دری نجف‌آبادی بیان کرد: ملت ایران همواره نسبت به توطئه‌های دشمنان خود هوشیار و آگاه است و اجازه نمی دهد بیگانگان در مورد مسائل داخلی کشورشان دخالت کنند چرا که ملت خوب می‌داند بیگانگان هیچ زمانی دلسوز ملت ایران نبوده‌اند.

 

وی اضافه کرد: جهاد تبیین یک رسالت مهم و وظیفه همگانی است و باید کار فرهنگی اثرگذار به خصوص از سوی دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، صدا و سیما و دیگر نهادهای فرهنگی برای نوجوانان و جوانان انجام شود تا توطئه های دشمنان در جنگ شناختی نتواند اراده آنها را تضعیف کند.

 

امام جمعه اراک تاکید کرد: تحلیل درست از شرایط و بهره‌گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها در راستای جهاد تبیین و روایت صحیح از حماسه‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف یک ضرورت است و باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

 

دری نجف‌آبادی امنیت جامعه را پیشنیاز توسعه همه جانبه عنوان کرد و گفت: امنیت موجب ارتقای سرمایه‌های مادی و معنوی کشور می‌شود و در فرهنگ اسلام از جایگاه بالایی برخوردار است و در نهایت حیات و تکامل کشور در گرو تامین امنیت است و هرگونه سهل انگاری در این خصوص خسارت های جبران ناپذیری را به کشور وارد می‌کند.

 

وی افزود: امنیت در انقلاب اسلامی توام با ایمان و معنویت است و البته امنیت، عدالت و آزادی به یکدیگر وابسته هستند و امنیت زمینه ساز آزادی های مشروط و قانونی است و اگر امنیت نباشد آزادی معنایی ندارد و انقلاب اسلامی الگوهای موفقی در امنیت به دنیا ارائه کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: انقلاب اسلامی مسیر جدیدی را در دنیا ایجاد کرد و با هدایت های حکیمانه امام راحل، مقام معظم رهبری و پشتوانه مردمی امروز در اوج اقتدار و عزت است، بنابراین ملت باید همچنان هوشیار و آگاه باشند و از مسیری که امام راحل ترسیم کرده خارج نشود.

 

آیت الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: به آتش کشیدن اموال عمومی، توهین با مقدسات و حمله به سبزپوشان امنیت در فرهنگ اسلام و انقلاب مورد قبول نیست و اینگونه اقدامات ساختار شکنانه محکوم‌ به شکست است.

 

وی بیان کرد: نیروهای مسلح سرمایه‌های بزرگ و ارزشمند کشور و تامین کننده امنیت کشور هستند و هرگونه تجاوز و تعدی به این نیروهای خدوم خیانت آشکار به امنیت کشور است./ خبرآنلاین 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار