لزوم تصمیم‌گیری به هنگام در خصوص بازماندگان از تحصیل در دوران کرونا

معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: آمادگی و مشارکت معاونت امور زنان با سازمان نهضت سوادآموزی برای پیشگیری از رشد بی سوادی و توجه به بازماندگان از تحصیل را داریم.

لزوم تصمیم‌گیری به هنگام در خصوص بازماندگان از تحصیل در دوران کرونا

به گزارش زنهار، انسیه خزعلی در نشست مشترک مشاورین امور زنان و خانواده دستگاه‌های اجرایی با سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به اهمیت نقش سواد در جامعه کنونی گفت: نباید سواد در محدوده خواندن و نوشتن منحصر و محدود شود، بلکه باید به نقش سواد در سبک زندگی هم توجه خاص و ویژه داشته باشیم. پدران و مادران باید با شرایطی که فرزندانشان روبرو هستند نیز آشنا شوند.

 وی با اشاره به اعلام آمادگی معاونت امور زنان برای پیشگیری از بی سوادی و همچنین توجه به بازماندگان از تحصیل افزود: دوران کرونا باعث شد که تعدادی از دانش آموزان از علم آموزی در مدرسه باز بمانند و باید برای این گروه از جاماندگان از تحصیل تصمیم درست و به هنگام گرفته شود که از روش های مختلف می توان برای حل این موضوع استفاده کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری به شرایط مطلوب کشور در امر سوادآموزی تأکید کرد و گفت: سرعت ما در ریشه کنی سواد به نسبت بسیاری از کشورها خصوصاً کشورهای همسایه بسیار بالا و سطح سواد در حد مطلوبی است و به زودی شاهد ریشه کنی بی سوادی در کشور خواهیم بود.

در پایان با حضور خزعلی معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و عبدی، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از کتاب های جدید التألیف ویژه زنان عشایر که در سازمان نهضت سوادآموزی تألیف و آماده شده بود، رونمایی شد.

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار