آزادی دانشجویان دانشگاه‌های امیرکبیر، شهید بهشتی و تهران

دانشجویان بازداشتی دانشگاه‌های امیرکبیر، شهید بهشتی و تهران با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان این دانشگاه‌ها آزاد شدند.

آزادی دانشجویان دانشگاه‌های امیرکبیر، شهید بهشتی و تهران

به گزارش زنهار؛ حسن قدسی پور با بیان اینکه از اساتید و مدیران دانشکده ها، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای احساس مسئولیت توام با عقلانیت تشکر می کنم، گفت: مدیریت دانشگاه آزادی دانشجویانی را که دستگیر شده اند، از ابتدا دنبال کرده و می کند که در نتیجه آن در چندین مرحله شاهد آزادی دانشجویان بوده ایم و در مرحله آخر نیز دو دانشجو دیگر دانشگاه آزاد شدند.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با انتقاد از برخی رفتارهای ناشایست و به دور از اخلاق در بعضی اجتماعات دانشجویی اظهار داشت: در دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانشجویان در یک محیط قابل قبول سوالات و مطالبات خود را مطرح کردند و مسوولان دانشگاه نیز پاسخ های لازم را به آنها ارایه دادند.

وی در ادامه گفت: به اعتقاد بنده این مسائل در فضای علمی و با گفتگوی منطقی بهتر به نتیجه می رسد و حضور افراد غیرمجاز در این محیط ها که عموما باعث اخلال در نظم می شود، محکوم است.

آزادی تمام دانشجویان شهید بهشتی

روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی نیز در اطلاعیه ای درباره وضعیت دانشجویان بازداشتی این دانشگاه در پی ناآرامی های اخیر اعلام کرد: با پیگیری های صورت گرفته از طریق مراجع مسئول، تمام دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی که در طول دو هفته بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

تا سه روز آینده دیگر هیچ دانشجوی بازداشتی نخواهیم داشت 

علیرضا وجهی معاون دانشجویی دانشگاه تهران هم در گفتگویی اعلام کرد: اکثر دانشجویان دانشگاه تهران که در طول دو هفته اخیر توسط مراجع مسئول بازداشت شده بودند، آزاد شده‌اند. همچنین با هماهنگی که با مسوولان و مراجع مربوطه به عمل آمده است، تا سه روز آینده، هیچ دانشجویی از دانشگاه تهران به خاطر ناآرامی‌های اخیر در بازداشت نخواهد ماند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار