اظهارات مقام اطلاعاتی سیستان و بلوچستان درباره تیتر اخبار بی‌بی‌سی

اظهارات مقام اطلاعاتی سیستان و بلوچستان درباره تیتر اخبار بی‌بی‌سی

 امدادی، مدارس و مغازه‌ها قابل اغماض نیست.

وی ادامه داد: در این اغتشاشات بزرگترین ضربه که به ما خورد ضربه حیثیتی است، در شأن قوم بلوچ و سیستانی نیست که تبدیل به تیتر یک bbc و اینترنشنال شده و آنها احساس کنند اینجا خبری هست.

قائم مقام اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: نوع نگاه مقام معظم رهبری به اقوام به ویژه قوم بلوچ و نوع نگاه به کارکردهای دستگاه‌های امنیتی که هشدارهای لازم را داده بودیم و مسؤولان در جریان هستند، ارزشمند است.

این مسؤول اضافه کرد: هشدار داده بودیم و اطلاع موثق داشتیم که دارند تحریک می‌کنند و ما تایید میکنیم که مراقبت هم شد اما از کنترل خارج شد، تیراندازی هایی شد، اینکه از چه سمتی، در چه سطح و با چه کیفیتی تیراندازی شد، هم از سوی نیروهای انتظامی برای دفاع از کلانتری و هم مسلحینی که مردم عادی را سپر قرار دادند. این موضوع در حال بررسی است و فیلم ها و مستندات لازم موجود است.

وی تاکید کرد: با افرادی که در اغتشاشات اخیر خانه‌های مردم را سرقت و غارت کردند برخورد می شود و در شان مردم سیستان و بلوچستان و زاهدان این شرایط نیست.

وی گفت: حضور اعضای کمیسیون امنیتی ملی مجلس در استان و پرداختن قوه قضاییه به موضوع جمعه زاهدان نشان می‌دهد که ما ساده عبور نمی‌کنیم و با حساسیت هر دو پرونده چابهار و زاهدان را پیگیر هستیم اما بررسی موضوع نیاز به صبر دارد چرا که باید بررسی‌ها حکیمانه باشد.

قائم مقام اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان تاکید کرد: علما، بزرگان و سران طوایف سیستان و بلوچستان دلباخته نظام اسلامی و پای کار انقلاب هستند و این اقدامات و مسائل اخیر در ارادتشان به نظام و رهبری کوچکترین خدشه‌ای وارد نمی‌کند./خبرآنلاین

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار