اظهارات مهم فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره قدرت ایران

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران بابیان اینکه امروز استکبار جهانی اطراف کشور ما استقرار یافته است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها و غربی‌ها در کشورهای حوزه خلیج فارس حضور دارند و در برخی از این کشورها اسراییلی‌ها نیز هستند اما جرات نمی‌کنند به ایران تعرضی داشته باشند چرا که ما قوی هستیم.

اظهارات مهم فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره قدرت ایران

به گزارش زنهار، سردار رمضان زیراهی روز سه‌شنبه ۱۲ مهر در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت سی پنجمین سالروز شهادت شهدای خلیج فارس اظهار کرد: استکبار جهانی روی قدرت حساب ویژه‌ای باز کرده است، هرجا که بخواهد از زور خود استفاده می‌کند و در این شرایط کشورهایی که قدرت ندارند، حیثیت و منزلت‌شان را پایمال می‌کند.

وی اضافه کرد: اگر ما بخواهیم حیثیت و امنیت‌مان محفوظ بماند حتما باید قوی بمانیم. امروز جمهوری اسلامی به مراتب قوی است و هر جا دشمن حضور داشته باشد آنجا را رصد می‌کند و همواره به دنبال راه تازه‌ است تا دشمن را شکست بدهد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران بابیان اینکه امروز استکبار جهانی اطراف کشور ما استقرار یافته است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها و غربی‌ها در کشورهای حوزه خلیج فارس حضور دارند و در برخی از این کشورها اسراییلی‌ها نیز هستند اما جرات نمی‌کنند به ایران تعرضی داشته باشند چرا که ما قوی هستیم.

زیراهی با بیان اینکه استکبار در همه تهدیدات از ما شکست خورده است، عنوان کرد: دشمنان در جنگ‌های سرد و نظامی، نیروهای نیابتی، اقدامات تروری همواره نتوانسته‌اند ایران را شکست بدهند.

دشمنان غول‌های رسانه‌ای را در دست دارند

وی ادامه داد: امروز اگر یک خرابکاری در کشور ما اتفاق می‌افتد چندین برابر آن در کشورهای خودشان رخ می‌دهد اما آنها غول‌های رسانه‌ای را در دست دارند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قدرت دفاعی بالایی دارد، گفت: ایران علاوه بر اینکه قدرت دفاعی بالایی دارد، قدرت تهاجمی بالایی نیز دارد به‌طوری که می‌بینید هر جا لازم باشد، اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

به گفته زیراهی، آمریکایی‌های خصلت "سگ‌ گونه" دارند؛ به‌طوری که اگر از آنها بترسی و فرار کنی به‌دنبالت می‌آید اما اگر جلوی آن بایستی و دفاع کنی همانطور که فریاد می‌زند، عقب‌نشینی می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران در حاشیه خلیج فارس گروه‌های مختلفی را تشکیل داده‌اند، تاکید کرد: علی رغم اینکه شعار می‌دهند برای امنیت خلیج فارس وارد این منطقه شده‌اند اما در عمل آنها به‌هیچ وجه نمی‌خواهند که خلیج فارس آرام باشد. این کشورها به واسطه جنگ‌هایی که در این آبراه رخ می‌دهد اقتصاد خود را می‌چرخانند. از این رو در تلاش هستند تا حضورشان را در خلیج فارس پر رنگ‌تر کنند و منافع بیشتری به‌دست بیاورند.

"مقاومت" بالاترین قدرت منطقه‌ای است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه "قدرت مقاومت" بالاترین قدرت منطقه‌ای است، افزود: به جرات می‌توان گفت جمهوری اسلامی ایران هیچوقت به اندازه امروز قوی نبوده است.

زیراهی با بیان اینکه امروز بالاترین و پیشرفته‌ترین سلاح‌ها در جمهوری اسلامی ایران ساخته می‌شود، اظهار کرد: ما هیچگاه نمی‌توانیم از سلاح‌های دیگر کشورها استفاده کنیم زیرا آن کشور می‌تواند هرگاه که بخواهد سلاح‌های مورد نیازمان را به ما ندهد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: قدرت تخریب، بُرد سلاح‌ها و تجهیزات، دقت سلاح‌های ایران نسبت به گذشته بسیار بالاتر و اصلا قابل مقایسه نیست.

یادواره شهدای حماسه خلیج‌فارس برگزار می‌شود

زیراهی یادآور شد: حماسه نادر مهدوی و همرزمانش در خلیج فارس سبب شده است تا ۱۶ مهر به‌عنوان روز نیروی دریایی سپاه نام‌گذاری شود؛ در این روز هرساله برنامه‌های ویژه‌ای اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم ویژه یادواره شهدای حماسه خلیج فارس با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه در بوشهر ساعت ۱۹ روز ۱۵ مهر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با حضور سردار دریادار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه برگزار می‌شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: صبح روز ۱۶ مهر محل شهادت نادر مهدوی و همرزمانش در خلیج فارس با حضور خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم و مسئولان گلباران و پس از آن رزمایش دریایی اجرا می‌شود.

زیراهی افزود: یادواره شهید نادر مهدوی و همرزمانش بعد از ظهر ۱۶ مهر با حضور وزیر نیرو و مسئولان استانی در گلزار شهدای زادگاه شهید نادر مهدوی در روستای بحیری دشتی برگزار می‌شود./ ایسنا

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار