درس خوانده در خارج از کشور جرم شناخته می‌شود؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای زاهدی وفا در یکی از دانشگاه‌های معتبر دنیا در کانادا تحصیل کرده اما آیا درس خواندن در کشورهای بیگانه و دانشگاه‌های معتبر دنیا جرم است؟

درس خوانده در خارج از کشور جرم شناخته می‌شود؟

به گزارش زنهار، الله‌وردی دهقانی در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سرکردگی آمریکا و اسرائیل غاصب در ایجاد اغتشاش در کشور را محکوم کرده و هشدار می‌دهیم که تجربه ۴۳ سال گذشته نشان داد که مردم بصیر ایران از اقدام آنها درس گرفته و متوجه توطئه‌هایشان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شدند. دست از مردم بزرگ ایران بردارند در غیر این صورت شعله‌های خشم مردم ولایی و بصیر دودمانشان را بر باد می‌دهد.

وی با بیان این‌که جلسه امروز برای بررسی صلاحیت علمی و عملی وزیر کار است، اظهار کرد: وظیفه ما این بوده که صلاحیت آقای زاهدی‌وفا براساس ملاک‌هایی همچون ساده‌زیستی و شفافیت را بررسی کنیم که همه اینها را دارند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای زاهدی وفا در یکی از دانشگاه‌های معتبر دنیا در کانادا تحصیل کرده اما آیا درس خواندن در کشورهای بیگانه و دانشگاه‌های معتبر دنیا جرم است؟ آقای زاهدی‌وفا از کجا می‌دانست که قرار است ۱۰ سال بعد وزیر شود و به همین دلیل نباید فرزندانش در خارج از ایران به دنیا آیند. مگر جای این حرفهاست که به خاطرش بخواهیم ایشان را محکوم کنیم.

دهقانی با بیان این‌که زاهدی‌وفا صلاحیت علمی داشته و از نظر اجرایی هم دارای صلاحیت است، تصریح کرد: آقای زاهدی‌وفا کار اقتصادی کرده آیا کسی که کار اقتصادی کرده نباید عملکرد موفق اقتصادی داشته باشد که به خاطرش او را زیرسوال می‌بری؟.

وی در پایان هوشمند سازی، شفافیت و داده محوری را از جمله برنامه‌های زاهدی وفا در وزارت کار برشمرد./ خبرآنلاین

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار