خبر خوش سخنگوی دولت برای کشاورزان

سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه امروز هیات دولت گزارش سفر رئیس جمهور به نیویورک و همچنین گزارش سفر اربعین و سفرهای زیارتی پایان صفر ارائه شد، اظهار کرد: در حاشیه اخبار خوب و مثبت متاسفانه حادثه تلخی داشتیم و اقدامات سازماندهی شده‌ای با بهره برداری از بستر رسانه‌های معاند و با برنامه ریزی قبلی انجام شد که البته مردم خیلی زود صف خود را از آنها جدا کردند.

خبر خوش سخنگوی دولت برای کشاورزان

به گزارش زنهار، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه امروز هیات دولت گزارش سفر رئیس جمهور به نیویورک و همچنین گزارش سفر اربعین و سفرهای زیارتی پایان صفر ارائه شد، اظهار کرد: در حاشیه اخبار خوب و مثبت متاسفانه حادثه تلخی داشتیم و اقدامات سازماندهی شده‌ای با بهره برداری از بستر رسانه‌های معاند و با برنامه ریزی قبلی انجام شد که البته مردم خیلی زود صف خود را از آنها جدا کردند.

وی با اشاره به ارائه گزارش‌های مختلف در مورد ناآرامی‌های اخیر اظهار کرد: وزیر اطلاعات گزارشی از پشت پرده این اقدامات و همکاری رسانه‌های معاند ارائه کرد. شهردار تهران، وزیر بهداشت و اقتصاد نیز گزارشی از خسارات وارده به اموال عمومی از جمله آمبولانس‌ها و بانک‌ها را هم ارائه کردند. مقرر شد دستگاه‌های اجرایی از طریق مراجع حقوقی پیگیر جبران خسارت به اموال عمومی از سوی عاملان و مشوقان آن باشند.

وی همچنین گفت: با جدا سازی مردم از صف اغتشاش گران امید است که آرامش هر چه زودتر به کسب و کار عمومی چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی باز گردد.و بتوانیم جبران خسارات را از عاملان، مسببان و کسانی که تهییج کرده‌اند دریافت کنیم.

سخنگوی دولت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تسویه حساب کامل با گندم کاران، گفت: در برداشت و خرید تضمینی گندم رکورد شکنی شده است و تمام دیون گندم کاران به صورت کامل پرداخت شده است.

سخنگوی دولت در ادامه با اشاره به برخی از مصوبات مهم دولت اظهار کرد: الزام متصدیان واحدهای صنفی به استفاده از خدمات دفاتر سلامت موجب ایجاد هزینه برای آنها شده بود و مانعی برای کسب و کار تلقی می‌شد که دولت مقرر کرد استفاده از این خدمات اختیاری باشد.

وی در ادامه افزود: هیات وزیران همچنین با افزایش سقف تسهیلات مسکن ایثارگران موافقت کرد. به گونه‌ای که در شهرهای بزرگ و مراکز استان‌ها این مبلغ به چهار میلیارد ریال، سایر شهرها سه میلیارد ریال و روستاها دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد. سود این تسهیلات ۴ درصد و بازپرداخت آن ۲۰ ساله است. همچنین واگذاری بخشی از سهام دولت در برخی بانک‌ها و شرکت‌های دولتی به افراد فاقد سهام عدالت که تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند نیز تصویب شد. این مجموعه‌ها سود ده هستند و مثلا قرار است سهام بانک صادرات، ملت، تجارت به آنها واگذار شود./ ایسنا

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار