اظهارات مهم فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره توان دفاعی ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش طی سخنانی در افتتاح نمایشگاه اقتدار هوایی نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: در هیچ مقطع زمانی از حیات نیروی هوایی ارتش به وضع موجود قناعت نکردیم و نخواهیم کرد. ما باید با پیشرفت‌های روز دنیا همگام باشیم که تاکنون هم همینطور بوده است.

اظهارات مهم فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره توان دفاعی ایران

به گزارش زنهار، امیر حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش طی سخنانی در افتتاح نمایشگاه اقتدار هوایی نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: در هیچ مقطع زمانی از حیات نیروی هوایی ارتش به وضع موجود قناعت نکردیم و نخواهیم کرد. ما باید با پیشرفت‌های روز دنیا همگام باشیم که تاکنون هم همینطور بوده است.

وی افزود: ما می‌بینیم تمام کشورهای جهان برای جنگ و دفاع خود اهمیت قائل هستند و ما هم باید آن رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس را به جوانان ایران تعریف کنیم.

واحدی یادآور شد: با تاکید بر توان داخلی و اطاعت از فرمانده کل قوا در بعد دفاعی قوی‌تر و پیشرفته‌تر از هر زمان هستیم و اطمینان می‌دهیم که ما در مقابل هر نوع تهدید قاطعانه و باشدت تمام پاسخ می‌دهیم.

وی ادامه داد: تاکید می‌کنم که نیروی هوایی سرپاتر، آماده‌تر و سرحال‌تر از هر زمان دیگر است تا اوامر فرمانده کل قوا را اجرا کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: لازم است خطاب به همسایگان و کشورهای دوست و برادر خود اعلام کنیم که قدرتمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران فقط نقش بازدارندگی دارد و به دنبال وارد کردن هزینه به دشمنان هستیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم ما همینطور پیشرفت خود را ادامه دهیم و همانطور که درباره هواپیماهای بدون سرنشین حرفی برای گفتن داریم، در همه دیگر عرصه‌ها هم به همین شکل عمل کنیم./ ایسنا

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار