خانواده مهسا امینی تحت فشار نیستند/ فیلم پلیس درباره مهسا امینی را قبول ندارم

نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: بنده فیلمی که پلیس درباره مهسا امینی منتشر کرده را قبول ندارم و با توجه به شنیده‌ها مسائل دیگری هم وجود دارد، لذا انتظار شفاف سازی داریم.

خانواده مهسا امینی تحت فشار نیستند/ فیلم پلیس درباره مهسا امینی را قبول ندارم

به گزارش زنهار؛ بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به فیلم منتشر شده پلیس درباره مهسا امینی گفت: بنده فیلمی که پلیس درباره مهسا امینی منتشر کرده را قبول ندارم با توجه به شنیده‌ها مسائل دیگری هم وجود دارد لذا انتظار شفاف سازی داریم. درخواست فیلمی از لحظه ورود مهسا امینی به ون را داریم چرا که در حال حاضر ظنی وجود دارد که داخل ون برخورد جرحی با او شده است اما ما هنوز ندیدیم. اگر فیلم پلیس تقطیع شده و برش زمان داشته باشد به دنبال برگشت به عقب هستیم، بالاخره این پروسه لحظه ورود به ون و بقیه مسائل حدود دو ساعتی طول کشیده که بر همین اساس خواستار روشنگری هستیم. در مجموع خود فیلم قابل قبول نیست و از طرفی شنیده‌ها، اظهارات نظام پزشکی و شاهدان صحنه با فیلم همخوانی ندارد.

 

او در واکنش به اینکه تحقیقاتی درباره پرونده انجام دادید؟ افزود: بنده فعلاً خیر تحقیقاتی درباره پرونده مهسا امینی نداشتم و دسترسی هم نداشتم. در مراسم مشغول تحریم و خاکسپاری بودم لذا اظهارنظری ندارم اطلاعی در این زمینه هم ندارم.

رحیمی با تاکید بر اینکه در قضیه مرگ مهسا امینی به اعتماد مردم آسیب وارد شده است، تصریح کرد: عامل آسیب وارد شدن به اعتماد مردم در قضیه مرگ مهسا امینی، اطلاع رسانی دیر هنگام است. در حال حاضر یک هفته از این حادثه می‌گذرد اگر منابع ذی‌ربط به مردم اعتماد می‌کردند و از همان لحظه اول اطلاع‌رسانی می‌کردند، مردم اعتماد می‌کردند اما اطلاع‌رسانی بعد از فوت مهسا امینی و تأخیر در پاسخگویی تا این لحظه منجر به بی‌اعتمادی مردم شده است.

او در ادامه خاطرنشان کرد: اول از وزیر کشور درخواست کردم که به فراجا بگوید ابعاد قضیه حادثه مهسا امینی را بررسی کند و در کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهد تا افکار عمومی به اقناع برسد اما با انتشار آن فیلم سوالات بیشتر شد، در نتیجه حتی در این زمینه هم نتوانستند مردم را قانع کنند و این کمک به بی‌اعتمادی مردم می‌کند.

رحیمی درباره رابطه با خانواده مهسا امینی و اینکه آیا خانواده او تخت فشار هستند یا خیر؟ یادآور شد: با خانواده مهسا امینی در ارتباط هستم. مراسم خاکسپاری به خواست خودشان انجام شد با رسانه‌های داخلی و خارجی هم مصاحبه می‌کنند و اصلا تحت فشار نیستند./ منیبان

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار