بر اساس گزارش پزشکی قانونی"مهسا امینی" مورد هیچگونه ضرب و شتمی قرار نگرفته است

عضو کمیته حقیقت یاب مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گزارش رسمی پزشکی قانونی که در دو مرحله ارائه شده است مهسا امینی مورد هیچ گونه ضرب و شتمی قرار نگرفته است.

بر اساس گزارش پزشکی قانونی"مهسا امینی" مورد هیچگونه ضرب و شتمی قرار نگرفته است

به گزارش زنهار، جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

« به عنوان عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس عرض می‌کنم، طبق گزارش رسمی پزشکی قانونی(دو مرحله بررسی، لحظه ورود به بیمارستان و کالبد شکافی بعد از فوت) و مشاهدات عینی خودم و تحقیقات همه جانبه از مطلعین و بررسی تک تک شبهات مطرح شده، هیچ گونه ضرب و شتم و برخورد فیزیکی با ایشان صورت نپذیرفته  است.»

مهسا امینی دختر ۲۲ساله‌ای بود که سه‌شنبه هفته گذشته (۲۲ شهریور) از سوی نیروهای گشت امنیت اخلاقی (ارشاد) بازداشت شد. او در همان روز دستگیری در بازداشتگاه وزرای تهران سکته کرد و در حالت کما در بیمارستان کسری بستری شد.

مهسا امینی بعدازظهر جمعه (۲۵ شهریور) درگذشت که واکنش گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و همچنین تجمعاتی در برخی از شهرهای کشور در پی داشت.

به دنبال این حادثه با ماموریتی که رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها داد، کمیته ای حقیقت یاب در مجلس تشکیل شد تا ابعاد این حادثه را بررسی کرده و گزارش دقیق آن را به صحن مجلس ارائه کند.

عده ای انتقاداتی را به کمیته حقیقب یاب مجلس وارد دانسته و مدعی بودند که گزارش این کمیته بدون در نظر گرفتن گزارش پزشکی قانونی در حال تهیه است.


 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار