یک نماینده هشدار بیگانگان را داد

نماینده مردم فریدونشهر با بیان اینکه ارشاد و راهنمایی جوانان و نوجوانان این کشور و تشویق آنان به حجاب و فرهنگ والای اسلامی وظیفه همه نهادها و سازمان ها است، گفت: بطن و ضمیر نوجوانان ما پاک و روشن است، بیدار باشیم تا با رفتار اشتباه اجازه بازیگری و بازی سازی به بیگانگان ندهیم.

یک نماینده هشدار بیگانگان را داد

به گزارش زنهار، حسین محمدصالحی، نماینده مردم فریدونشهر در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره بزرگمردانی که با جانفشانی و سلحشوری، ستارگان درخشانی در آسمان تاریخ این مرز و بوم شدند را گرامی می داریم. خون سرخ آن دلاوران امنیت و آرامش را برای این سرزمین به ارمغان آورده است.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز مشکل رسانه های بیگانه و بنگاه معاملاتی و نشر اکاذیب بی.‌بی.‌سی، حجاب و گشت ارشاد نیست؛ مشکل بزرگ آنان نظام جمهوری اسلامی است و با معاونت و معاضدت فتنه ‌گران داخلی در این فکرند که تجدید قوا کرده و بر پیکر ایران اسلامی ضربه بزنند و از این آب گل آلود، مروارید و صدف شکار کنند.

نماینده مردم فریدونشهر با بیان اینکه ارشاد و راهنمایی جوانان و نوجوانان این کشور و تشویق آنان به حجاب و فرهنگ والای اسلامی وظیفه همه نهادها و سازمان ها است، گفت: بطن و ضمیر نوجوانان ما پاک و روشن است، بیدار باشیم تا با رفتار اشتباه اجازه بازیگری و بازی سازی به بیگانگان ندهیم.

صالحی یادآور شد: فتنه گران و فتنه سازان داخلی هم بشنوند، بفهمند و بدانند که مانع خورشید ایران گرد نیست، این وطن هم جای هر نامرد نیست.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین، عنوان کرد: از تمامی مسئولان در برگزاری همایش جهانی اربعین و پذیرایی گرم و صمیمانه مردم عزیز عراق تقدیر و تشکر می کنم.

صالحی دارانی با خطاب قرار دادن وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در خصوص وضعیت نابسامان جاده های مسیر اربعین به ویژه در مرکز و غرب کشور، به وزیر راه و شهرسازی تذکر می دهم و به خانواده عزیزانی که در این مسیر جان باختند به ویژه ۵ نفر از همشهریان که از یک خانواده بوده و زائران کربلا که در اثر سانحه تصادف از خاک تا افلاک پرکشیدند تسلیت عرض می کنم.

وی در تذکری به رئیس جمهور اظهار کرد: کمبود شدید نیرو در ادارات به ویژه در شهرستان‌های دوردست، ادارات را ناکارآمد و ناتوان ساخته و لازم است هرچه زودتر تدبیری شود. بسیاری از شهرستان ها با تعدد و کثرت مواجه هستند و سرگرم چاق سازی هستند و دولت برای چابک ‌سازی این ادارات برنامه مدونی تاکنون نداشته است.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبات گندم کاران، عنوان کرد: وزارت جهاد کشاورزی مطالبات گندم‌ کاران بسیاری از مناطق را همچنان پرداخت نکرده است. جریان چیست که دولت مطالبات خود را بدون معطلی و پیشتر از مردم می گیرد، اما تکلیف بدهی های معوقه را به فردا و فرداهای دیگر موکول می کند؟

محمدصالحی با بیان اینکه پاداش پایان خدمت فرهنگیان، مطالبات معلمان اعزام به خارج و مطالبات بازنشستگان همچنان معوق مانده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان و نوجوانان جویای کار چند سال از عمر گرانبهای خود را به ثمن بخس، صرف خدمت در آموزش و پرورش کرده ‌اند و به عنوان «معلم خرید خدمات» با حقوق اندک سپری کرده اند و امروز بسیاری از آنان را سرگردان و بیکار کرده‌ اند.

وی با بیان اینکه شیوه ناپسندی است که کارگزاران تعلیم و تربیت را به چشم کارگران روزمزد ببینیم، مطرح کرد: سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان بازرسی کشور مکلف به کدام تکلیف اند و بنای کار را بر چه نوع خدماتی گذاشته‌اند و آیا دانشجوی تربیت معلم می تواند بالفعل هم دانشجو باشد هم معلم.

نماینده مردم فریدن در مجلس به مشکلات ارتباطی در روستاها اشاره کرد و گفت: آقای وزیر مخابرات و ارتباطات، چگونه قرار است دولت الکترونیک را به بالاترین پله ها برسانیم؟ ارتقاء دولت هوشمند و الکترونیک و فقط در رویای شما و در شهرهای بزرگ قابلیت اجرا دارد. لطفا سفری به شهرستان‌های محروم داشته باشید تا ببینید زیرساخت ارتباطات و مخابرات پر از اشکال است. در روستاها تلفن های ثابت را جمع کردید و خبری از اتصال به درگاه های دولت هم نیست.

صالحی دارانی با بیان اینکه بازار مصرف داخلی رها است و هیچ گونه نظارت موثری در کنترل قیمت ها وجود ندارد، تصریح کرد: بازار مسکن همچنان ناپایدار است و اعطای تسهیلات ۱۸ درصد به مستاجران و بخش مسکن بخشی را خانه دار کرده است، اما فشار حداکثری بانکداری اسلامی آنها را در بین در و دیوار خورد کرده است.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: پیش بینی تعرفه ۱۰۰ درصدی برای صادرات محصولات کشاورزی پرآب بر که قرار است اجرایی شود اولا شامل کشت امسال نشود و ثانیا وزارت جهاد کشاورزی برنامه ای ارائه کند تا کشاورزان تکلیف خود را در کشت و کار بدانند. در اوج  کشت و کار خبرهای ناگواری نظیر قطعی برق، خشکسالی، تعادل بخشی، سیل و کنتور هوشمند به اندازه کافی کشاورزان را فتیله پیچ می کند./ ایسنا

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار